super.kg logo

Атай Өмүрзаковдун бий тобу немис таланттар шоусунда көрөрмандарды таң калтыра алды (видео)

 
Бийчи Атай Өмүрзаков жана анын бий тобу Германиядагы "Das Supertalent" аталышындагы таланттар шоусуна катышты. Бул тууралуу Атай Өмүрзаков социалдык тармактагы баракчасына жазып чыкты.

Уюштуруучулар Кыргыз өлкөсүнөн барган бий тобунун талантын "Атай шоу командасы тарабынан түзүлгөн укмуштай элес!" деп баалашты. Учурда шоунун кезектеги туру өтүп жатат.



Германиянын кезектеги шоусунда көрөрмандарды таң калтыра бийлешти

 
Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.


 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Рейтинг: Рейтинг 0 
Комментарийлер(9)
09.11.2020. 12:44 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
9
Катталган:
14-09-2015
Соӊку аракети:
28-11-2020 04:04
Жынысы:
Белгисиз
+3
Азаматсынар!!!!
09.11.2020. 12:50 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
204
Катталган:
03-11-2019
Соӊку аракети:
26-11-2020 15:59
Жынысы:
Белгисиз
0
Азаматсынар жаштар. Ушинтип онуккон Европага барып озунордун талантынарды коргозуп тургула. Мен айтаар эле. Биздин жаштар онуголук, озгорук десек Европаны коздой багыт алалык. Европанын бугунку онугушуно Европа маданиятынын таасири абдан куч. Анын ичинде Кыргыздар 200 жылдан ашык орустар аркылуу Европа маданияты менен аралашып келе жатабыз. Европадан эмне деген талантуу, гений адамдар жаралган. Анткени Европа эркин, светтик, эски диний доктриналар устомдук кылбаган мамлекет.
Asel69 түзөттү 2020-11-09 13:21:20
09.11.2020. 14:05 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
21
Катталган:
03-01-2017
Соӊку аракети:
27-11-2020 22:16
Жынысы:
Белгисиз
-2
Asel69,Европа маданияты эн томон, бала апасына ата кызына уйлонуп, эркек менен эркек уйлонуп жургон жер!
09.11.2020. 12:51 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
112
Катталган:
22-02-2020
Соӊку аракети:
27-11-2020 23:54
Жынысы:
Белгисиз
+4
Азаматсыңар немецтерди таң калтыра бергиле ийгилик
09.11.2020. 12:56 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
204
Катталган:
03-11-2019
Соӊку аракети:
26-11-2020 15:59
Жынысы:
Белгисиз
-6
Азыр динге жамынып алышып араб олколорунун салт санаасын биздин мамлекеттке бекемдейлик деп жатышат динчилдер. Атайлап онуккон Европа, Чыгыш Азия олколорунун маданиятын жамандашып, кыргыз жаштарын арабтар оз салтына синирип алуунун максатын коруп жатышпайбы. Бул туура эмес. Азыр бир гана Европа маданияты менен аралашып жашаган бизге туура болот. Жашообуз кызыктуу жана эркин отот.
Asel69 түзөттү 2020-11-09 13:21:50
09.11.2020. 14:09 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
21
Катталган:
03-01-2017
Соӊку аракети:
27-11-2020 22:16
Жынысы:
Белгисиз
+4
Asel69,Кетип калчы Европага. Бир паразиттен кутулган болобуз. Ислам дини сага не жамандык кылды? Ата энени сыйла, аялынды сыйла, козуно чоп сайба, жалган суйлобо, арак ичпе, бироонун акын жебе деп буйруса неге жаман коросун сен крыса?! Менин создорум туура экенин олгондон кийин коросун.
09.11.2020. 14:09 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
281
Катталган:
07-05-2020
Соӊку аракети:
28-11-2020 02:22
Жынысы:
Белгисиз
+5
Asel69,ушул сен дагы 3-4 адам бар төө десе бээ деп динге асылып чыгасыңар! Өнүгүш үчүн албетте динден баш тартыш керекпи, Дубайды, Катарды, БАЭни кара дин менен эле жакшы эле өнүгүп жатышат! Бизде наборот дин менен жашабагандыктан ушул кейпибизди кийип жүрөбүз, чачылып, митинг пикеттен башыбыз чыкпай! Мусулман дининде уурулука, тоноочулука, коррупцияга, митинг- пикетке, керек болсо кошунанын тынчын алганың үчүн Алланын алдында жооп бересиң! Кеч бололекте тобо кылгын!
10.11.2020. 02:57 
Тайпасы:
Конок
Комментарийлердин саны:
2
Катталган:
31-10-2020
Соӊку аракети:
28-11-2020 01:22
Жынысы:
Белгисиз
+1
AdylbekB84,Мен негедир Асел дегенге жооп жаза албайт экемин.Сага улап жаза берейин.
Аселге айтат элем Европанын идеологиясын үйрөнбөй,Чыгыштын философиясын үйрөн.Чыгыштын философиясы менен эң алдыңкы илимдерге жетишесин.
09.11.2020. 14:19 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
35
Катталган:
19-03-2014
Соӊку аракети:
28-11-2020 01:02
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Лейлек
0
Толук версиясы кана админ?
1