реклама
super.kg logo

Ырчы Нурлан Насиптен "таз баш" челленжи. Шоу өкүлдөрү 20 жылдан бери алына элек чачын кырышууда

 

Ырчы Нурлан Насип үй карантининде отурган кесиптеш досторуна чакырык таштап, жаңы челленж баштады. Видео кайрылууда ырчы мырза үйдө отурганда башын сергитейин деп чачын алдырганын айтып, эстафетаны досторуна узаткан.

Нурландын узаткан челленжин алпаруучу, шоумен Максат Довранов колдоду. "Чачым 20 жылдан бери кырылбаган болчу шылтоо менен башты эс алдырып жатабыз" деген Максат.

Ал эми тамада, шоумен Улук Сапаров элден өзгөчөлөнүп, өзгөчө чач жасалга кылган. "Жөн эле "лысый" болбой, причёска менен "лысый" болдум" деп жазган ал. Кийинчерээк Улук көкүлүн да алдыртып, таз баш болгон.

Улуктун эстафетасын ди-джей Аскат Алдашев да улантты. "Ойлоп көрсөм, 5-класстан бери таз баш боло элек экенмин. Ошондон бери башымды сергитейин деп, мына бүгүн чачымды алдырттым", - деп жазган Аскат.

Эстафета узатылгандардын катарында тамада, шоумен Манас Алыкулов да бар. Алар буга чейин мындай челленжди "басып өткөндүктөн", архивдеги сүрөтү жетиштүү болот го деп, ошону менен чектелген.

Нурлан челленжди Мирбек Атабеков, Омар, Аваз Акимов, Нурмат Садыров, Алмаз Шаадаевге жана башкаларга узаткан. Алмаз чачты алуу-албоону азырынча ойлонуп жатканын билдирди. Ал эми Нурмат жакында гана умрадан чачын алдыртып келгенин билебиз. Ырчы мырза кайрадан эми өсүп келаткан чачын алдыртабы, жокпу көрө жатарбыз.



Нурлан Насип таз баштар челенжин баштады

"Таз баш" челенжи Улук Сапаров

"Таз баш" челенжи Максат Довранов

 
Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.


 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Рейтинг: Рейтинг -2 
Комментарийлер(13)
27.03.2020. 15:53 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
46
Катталган:
20-02-2020
Соӊку аракети:
01-06-2020 10:37
Жынысы:
Белгисиз
-2
Менда кырдырсамбы деп калдым жаны кара чач чыга т
27.03.2020. 16:00 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
253
Катталган:
14-11-2019
Соӊку аракети:
01-06-2020 14:24
Жынысы:
Белгисиз
-6
Менин оюмду менден биринчи жасашыптыр, молодцы!
27.03.2020. 16:03 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
309
Катталган:
03-02-2018
Соӊку аракети:
01-06-2020 09:59
Жынысы:
Белгисиз
+8
Обу жок боло бересинерби. Биротоло бетинердеги сакалынарды да кыргыла моджахеттерге окшобой. Вирусттун баары сакалка биринчи жабышат экен, молдолорго да тийиштуу.
erlan2196 түзөттү 2020-03-27 16:04:09
27.03.2020. 16:12 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
570
Катталган:
23-12-2017
Соӊку аракети:
22-05-2020 15:06
Жынысы:
Белгисиз
+1
Эээ ырчылар. Силер биринчи кезекте зынкыйып жургуло. Тескерсинче чачынарды жакшылап карап, тарап, туздоп, кычырап Жакшы ырларды ырдап дегендей. Чынын айтканда Колобок болуп калыптырсынар.
zhaku2017 түзөттү 2020-03-27 16:19:48
27.03.2020. 16:24 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1210
Катталган:
18-09-2018
Соӊку аракети:
28-05-2020 17:32
Жынысы:
Белгисиз
+5
Обу жоктор. Дагы деле чоноюша элек булар
27.03.2020. 17:13 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
294
Катталган:
04-06-2019
Соӊку аракети:
27-05-2020 18:34
Жынысы:
Белгисиз
-4
Нурматка эстафета берилген жок. Аны сенин чачын оссун деп эстафетаны сага бербедим Нуке деп жазган.
27.03.2020. 17:17 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
512
Катталган:
23-07-2018
Соӊку аракети:
01-06-2020 11:18
Жынысы:
Белгисиз
+13
Ааламды апаат каптап жатса булар энирендеп эс-дарты шоу,пиар,хайп!Ошонун ордуна "кол сунуп жардам берели" деген челлендж уюштурбайсынарбы,силерди соцтармактарда согуп атышат,ооздорунарды под фонограмму кыбыратып,карапайым элдин 100-1000 долларын сыгып алып журосунор го,жок дегенде пенсионерлерге 500сомдук продукты берээр беленер,жок,анткени ачкозсунор тыйындын аркасынан тоголонгон,пиарщиктер,соз жок просто!
27.03.2020. 18:06 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
34
Катталган:
07-04-2016
Соӊку аракети:
17-04-2020 21:05
Жынысы:
Белгисиз
+5
Кичине адамга ылайык эстафета тартпайсынарбы каниетке окшоп адамдарга жардам бергиле
27.03.2020. 18:25 
Тайпасы:
Супермодератор
Комментарийлердин саны:
8595
Катталган:
19-11-2013
Соӊку аракети:
30-05-2020 15:02
Жынысы:
Белгисиз
0
bekboliev91, сизге БАН!
Этика нормаларын сактаңыз.
Модератор admin_portal түзөттү 2020-03-27 18:26:08
27.03.2020. 20:43 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
29
Катталган:
20-07-2018
Соӊку аракети:
30-05-2020 14:47
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Ош
+1
Мен бугун кырдырдым эле, бирок буларды эми кордум.
27.03.2020. 22:09 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
41
Катталган:
30-10-2019
Соӊку аракети:
01-06-2020 11:00
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Туулган айылым
+3
Ааламды сел алса ордокко баары бир болуптур да. Чачыны аласынбы, башыны аласынбы кыла бер озунчо, чачынар эле калды эле озу реклама кылбаган
27.03.2020. 22:52 
Тайпасы:
Конок
Комментарийлердин саны:
9
Катталган:
10-03-2020
Соӊку аракети:
16-05-2020 19:04
Жынысы:
Белгисиз
+2
Кааап качан гана чонойосунар яя....????
Ойунар эптеп эле пиар кылыш керек тобоо кылдым...!!!
Андан көрө медиктерибизге форма жетпей атат ошолорду алып берип эстафета кылсанар болмок сооп иш кылмаксынар окшошкон ералаштар....!!!!!
Bezlisa түзөттү 2020-03-27 22:59:36