реклама
super.kg logo

Ырчы Саниа: "Чыгармачылыгымды мындан ары Түркияда улантам"

 

"Жылаңач баатыр" долбоорунун катышуучусу ырчы Саниа мындан ары чыгармачылыгын Түркияда улантууну чечти. Келечектеги пландары тууралуу ырчы айым SUPER.KG порталына бөлүштү.

"Буюрса, мындан ары чыгармачылыгымды Түркиядан улантууну пландап жатам. Түрк тилинде жаңы "Сен үчүн" деген ыр жаздырдым, ага жакында клип тартабыз. Ошондой эле кино жаатында өзүмдү сынап келем. Буга чейин түркиялык тасмаларда экинчи пландагы ролду жаратсам, эми дагы бир жакшы жаңы сериалга тартылууга сунуш түштү. Азырынча сериалдын аталышы тактала элек. Анда мен чет өлкөдөн келген кыздын ролун жаратам. Андан сырткары мага учурда "Arte stüdyo menajerlik" аттуу түркиялык компания менеджерлик кылууда. Алардын студиясында актёрлук чеберчиликке окуп жатам, буюрса, окуум эки айда бүтөт", - дейт Саниа.

Эске салсак, буга чейин ырчы жолдошу менен ажырашып кеткендигин айткан эле.



 
Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.


 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Рейтинг: Рейтинг 0 
Комментарийлер(6)
01.03.2020. 12:44 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
68
Катталган:
29-10-2013
Соӊку аракети:
01-04-2020 00:42
Жынысы:
Белгисиз
-1
Жолуң болсун, ийгиликтер коштосун!
01.03.2020. 12:55 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
5
Катталган:
23-12-2017
Соӊку аракети:
28-03-2020 06:39
Жынысы:
Белгисиз
-3
Абдан сулуу айым экенсин. Кыргыздын кыздары ар дайым ушундай сулуу, жакшынакай болуп журо бергиле. Айымдардын сулуулугу анын кадыр-баркына да таасир берет. Кыздын чачы кыздын сулуулугуна корк берет.
01.03.2020. 13:40 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
439
Катталган:
14-05-2017
Соӊку аракети:
01-04-2020 21:12
Жынысы:
Белгисиз
+5
Бул кыз кыргызстанда эмне кылып кыйратып койду. Чыгармачылык... чыгармачылык эле дейт.. ким бул озу????
01.03.2020. 14:29 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
60
Катталган:
19-10-2010
Соӊку аракети:
01-04-2020 18:39
Жынысы:
Белгисиз
+1
Баарын ойлонуштуруп койгон окшойсун ырчы кыз?!
02.03.2020. 01:29 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
8
Катталган:
05-12-2019
Соӊку аракети:
01-04-2020 11:49
Жынысы:
Белгисиз
+2
Ким бул өзү багы ачылбай тактыны эңсеп ТРга жөнөгөн!!!
Жакшы кыз эрден чыкпайт
Эрден чыксада элден чыкпай
Этеги жерден чыкпайт деген
Накыл кептер бул адам жөнүндө эмес көрүнөт
02.03.2020. 11:18 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
190
Катталган:
10-11-2013
Соӊку аракети:
01-04-2020 20:00
Жынысы:
Белгисиз
+1
жыланач баатырдын катышуучусу))))
1