реклама
super.kg logo
  Спорт  

Азия Чемпиону Улукбек Жолдошбековго BMW X5 автоунааcы тапшырылды

 

Эркин күрөш боюнча Азия чемпиону Улукбек Жолдошбеков кечээ, 28-февралда кичи мекени Нарын облусуна барды. Улукбекти жердештери салтанат менен тосуп алышты. Бул тууралуу SUPER.KG порталына иш-чараны уюштуруучулардын бири актёр Бакыт Тынайбеков билдирди.

"Улукбекти биз Нарын шаарынын кире беришиндеги Эки мышык деген жерден 10-15тей жол тандабас менен тосуп алып, Нарын шаарына чейин кортеж менен кирдик. Улукбекке Нарын элинин атынан деп Нарын MMA федерациясынын президенти Нурлан Омукеев BMW X5 автоунаасынын ачкычын тапшырды. Мындан тышкары Улукбек Жолдошбековго демөөрчүлөр тарабынан 400 миң сом, Нарын шаардык кеңешинин атынан 100 миң сом жана Нарын шаардык мэриясы тарабынан 70 миң сомдун сертификаттары тапшырылган. Улукбек Жолдошбековго Өкмөттүн Нарын облсундагы ыйгарым укуктуу өкүлү Эмилбек Алымкулов "Нарын облусунун ардактуу атуулу" наамын тапшырды", - деп билдирди Тынайбеков

Эске салсак, Улукбек Жолдошбеков Индиянын Нью-Дели шаарында 18-23-февралда өткөн Азия чемпиондугунда эркин күрөш боюнча 61 килограмм салмакка чейинкилер арасында алтын байгеге ээ болгон.



 
Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.


 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Рейтинг: Рейтинг 2 
Комментарийлер(7)
29.02.2020. 14:23 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
542
Катталган:
13-03-2015
Соӊку аракети:
01-04-2020 20:50
Жынысы:
Белгисиз
+8
Кут болсун!!! Кандай жакшы.
29.02.2020. 14:56 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
51
Катталган:
08-07-2011
Соӊку аракети:
01-04-2020 18:49
Жынысы:
Белгисиз
+8
маладес Нарын алга!
29.02.2020. 14:58 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
403
Катталган:
22-07-2016
Соӊку аракети:
01-04-2020 17:30
Жынысы:
Белгисиз
+7
Азаматсың чемпион!!! Сый урмат менен күтүп алгандар силер да азаматсыңар.
29.02.2020. 15:40 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1
Катталган:
14-11-2019
Соӊку аракети:
01-04-2020 18:32
Жынысы:
Белгисиз
+7
Азаматтар!
29.02.2020. 15:56 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
2
Катталган:
07-02-2015
Соӊку аракети:
01-04-2020 16:54
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
кемпиримдин журогу
+5
Оо болсун, болсун! Сонун жаңылык! Куттуктайм!
29.02.2020. 18:58 
Тайпасы:
Конок
Комментарийлердин саны:
2
Катталган:
17-02-2020
Соӊку аракети:
01-04-2020 20:28
Жынысы:
Белгисиз
+4
Жакшы кылдыңар!!!
01.03.2020. 22:28 
Тайпасы:
Жаран