super.kg logo

АЛТЫН, КҮМҮШ, ал гана эмес VIP номердин копиясына ээ болуңуз

 

Сиз мобилдик байланыш операторун алмаштырууну чечтиңиз, бирок ондогон тааныштарыңыз билген эски номериңизден эч кандай шарттардын алдында да баш тарткыңыз келбей жатабы?

Майрам күндөрдүн урматына О! Мобилдик оператору бардык кыргызстандыктарга уникалдуу мүмкүнчүлүк тартуулап жатат, анткени Жаңы жыл – бул сыйкырдын жана белектердин мезгили эмеспи!

Сиз жаңы «504» коду менен номериңиздин дал өзүндөй копиясын толугу менен АКЫСЫЗ алсаңыз болот!

Ал гана эмес «КҮМҮШ», «АЛТЫН», «VIP» премиум категорияларынын кооз номерлери дагы – АКЫСЫЗ!

Акция саналуу гана күндөрү жүрөт: 2019-жылдын 23-декабрынан 31-декабрына чейин. О! Мобилдик операторунун чыныгы белегине биринчилерден болуп ээ болуу маанилүү.

Каалаган O!Store дүкөнүнө же компаниянын сатуу жана тейлөө кеңсесине келиңиз да, номериңиздин копиясынын бош экендигин билип алыңыз. Паспортуңузду унутпаңыз. Кененирээк маалымат o.kg сайтында. Жаңы жылга жаңы код менен!


кошулду


 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 2 
Комментарийлер(11)
24.12.2019. 12:12 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
318
Катталган:
24-06-2017
Соӊку аракети:
20-02-2020 12:54
Жынысы:
Белгисиз
+1
Ошондо кандай каалаган номерди жаздырып алса болобу?
24.12.2019. 14:53 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
342
Катталган:
12-07-2017
Соӊку аракети:
20-02-2020 17:05
Жынысы:
Белгисиз
-2
talaa11, саламатсызбы.

Сурооңузга рахмат. Жаңы «504» коду менен номериңиздин дал өзүндөй копиясын толугу менен АКЫСЫЗ аласыз! «КҮМҮШ», «АЛТЫН», «VIP» премиум категорияларынын номериңиз болсо дагы АКЫСЫЗ аласыз!

Урматтоо менен,
О! командасы.
24.12.2019. 15:48 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
5
Катталган:
03-06-2019
Соӊку аракети:
09-01-2020 17:59
Жынысы:
Белгисиз
+1
Эгерде мен билайн номеримдин дал озундой номер алсам болобу?
26.12.2019. 15:46 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
342
Катталган:
12-07-2017
Соӊку аракети:
20-02-2020 17:05
Жынысы:
Белгисиз
0
Dinara-93, саламатсызбы. Ооба, болот. Кененирээк O!Store'дон биле аласыз.

Урматтоо менен, О! командасы.
24.12.2019. 21:08 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
33
Катталган:
01-08-2019
Соӊку аракети:
20-02-2020 18:57
Жынысы:
Белгисиз
+2
Рахмат супер сиздердин жардамыңыздар менен өз номеримди алдым, эки жылдан бери жетпей жүргөм Алтын номерди беп бекер алдым.
25.12.2019. 00:37 
Тайпасы:
Конок
Комментарийлердин саны:
12
Катталган:
12-11-2019
Соӊку аракети:
17-02-2020 03:20
Жынысы:
Белгисиз
-1
Эптеп сатыш эле болуп калыптырда, элдин башын айлантып.
26.12.2019. 15:48 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
342
Катталган:
12-07-2017
Соӊку аракети:
20-02-2020 17:05
Жынысы:
Белгисиз
0
Store, саламатсызбы. Бирок бул сатыш эмес, бул АКЫСЫЗ эле акция! Саналуу гана убакыт жүрөт.

Урматтоо менен,
О! командасы.
25.12.2019. 02:48 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
142
Катталган:
06-04-2014
Соӊку аракети:
20-02-2020 14:58
Жынысы:
Белгисиз
+1
Номерди алмаштырыш үчүн кандай команданы териш керек
25.12.2019. 10:25 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
47
Катталган:
27-09-2011
Соӊку аракети:
20-02-2020 10:24
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Биш))
+1
taalay89, биринчи каалаган номер бош экенин текшерүү үчун *212* каалаган номер# чалуу жүргүзөсүн, ал бош болсо, *717* каалаган номер
# чалуу. Негизи алмаштыруу отуз сом болчу , азыр билбейм))
26.12.2019. 15:51 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
342
Катталган:
12-07-2017
Соӊку аракети:
20-02-2020 17:05
Жынысы:
Белгисиз
0
Lui,taalay89, саламатсызбы.

Туура айттыныз, адегенде каалаган номер бош экендигин билип алыңыз. Муну *212*0ХХХхххххх# буйрутмасын терүү менен акысыз билип алууга болот же болбосо дароо эле O!Store дүкөнүнө келиңиз! Шашылыңыз, акция 31-декабрында бүтөт.

Урматтоо менен,
О! командасы.
26.12.2019. 15:52 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
342
Катталган:
12-07-2017
Соӊку аракети:
20-02-2020 17:05
Жынысы:
Белгисиз
0
taalay89, бирок текшергенден кийин номерди акысыз алуу үчун O!Store дүкөнүнө паспортунуз менен келишиңиз керек.
1