super.kg logo

Чек ара кызматы: "Кыргыз-Өзбек чек арасында мыйзам бузуу катталган жок"

 

Кыргыз-Өзбек чек арасында кечээ, 7-декабрда мыйзам бузуу катталган жок. Мындай маалыматты Мамлекеттик чек ара кызматынан билдиришти.

"Жалал-Абад облусунун Ак-Курча аймагында Кыргыз жаранынын малы Өзбекстандын аймагына өтүп кеткен. Эки өлкөнүн ортосундагы келишимге ылайык, чек арачы мындай убакта малды кайра айдап коюшу керек. Мындан улам Кыргыз жаранынын малын өзбек чек арачысы айдап келгенде жергиликтүү тургундар менен кайым айтышуу болгон. Окуя болгон жерге чек арачылар келишип, ортодогу пикир келишпестикти чечишкен. Учурда чек арада абал тынч", - деп жазылат маалыматта.






 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг -2 
Комментарийлер(6)
08.12.2019. 18:23 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
18
Катталган:
12-09-2017
Соӊку аракети:
19-01-2020 18:26
Жынысы:
Белгисиз
+3
Келишимге ылайык айдап коюш керек болсо,оздорунун чек арасынан айдап чыгарып коюш болсо керек.Же биздин чек арага отуп кирип,эл менен кайым айтышыш да керек бекен?Просто корктук озбектерден,закондошкубуз келген жок деп койсонор,баары жакшы деп актанбай!
08.12.2019. 19:05 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
11
Катталган:
26-01-2017
Соӊку аракети:
19-01-2020 15:06
Жынысы:
Белгисиз
+4
Блаааааааа,эптеп эле бир жооп табып элди алдап койсо а?
Ал жердеги элдер неге келдинер,не кылып журосунор деп сурап,тактап жатышат го?
Ошондо Кыргыз галдирбайлар озбектин жакшыыы адамдары малын айдап келсе алар менен урушуп,кайым айтышты дегинер барбы ХХХХ?
Модератор admin_portal түзөттү 2019-12-09 09:22:17
08.12.2019. 19:47 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
71
Катталган:
13-08-2017
Соӊку аракети:
07-01-2020 09:09
Жынысы:
Белгисиз
+2
Кыргыз жаранынын малы өзбек тарапка өтүп кетип дептир, негизи ал жер биздики өзбектер бизди басмырттап коркутуп талашып жатат. Анан биздин чондор коркуп кетип ал жер өзбектердин аймагы деп алыптыр. Чондор бир келип көрүп кетсенер!!! Өзбектердин ашын жеп хоп деп качып кете бербей!!!
08.12.2019. 21:06 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
3
Катталган:
23-12-2016
Соӊку аракети:
19-01-2020 03:37
Жынысы:
Белгисиз
+1
Жен ичинен сатып жиберсе керекда озбектерге анан озбектер жерибиз тынч экенби деп караганы келсе керекда
08.12.2019. 22:20 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
2337
Катталган:
11-01-2017
Соӊку аракети:
19-01-2020 16:51
Жынысы:
Белгисиз
+1
Бизде элим жерим деп куйгон бир да аткаминер калбаптыр, трибунадан эле бакылдайт байлоодогу иттей.
09.12.2019. 07:54 
Тайпасы:
Жаран