super.kg logo

Чаламандын чак түшүндө. Бишкекте жеңил унааны айдап бара жаткан айдоочу асманга карай ок чыгарды (видео)

 

Бишкектин Түштүк магистралы менен Тынчтык кең көчөсүнүн кесилишинде жеңил унааны айдап бара жаткан айдоочу асманга карай ок атып, андан соң жолун улаган видео интернетке тарады.

Видеодо айдоочу бурулуп бара жатып, алдындагы унааларды токтотуу үчүн ок атканын байкоого болот.

Бул факты боюнча Бишкек ШИИББине кайрылганыбызда, ыкчам топ иликтөө иштерин баштап, унаанын айдоочусун аныктоо иштери башталганын билдирди.



Бишкекте жеңил унааны айдап бара жаткан айдоочу асманга ок чыгарды

 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг -1 
Комментарийлер(7)
05.12.2019. 17:18 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
76
Катталган:
28-08-2018
Соӊку аракети:
12-12-2019 11:05
Жынысы:
Белгисиз
+4
Опкосу копкондору окмот опкосун тешуусу керек! Мамлекетте туруктуу тынч жашоо болуусу керек!!
05.12.2019. 18:50 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
451
Катталган:
31-05-2017
Соӊку аракети:
19-01-2020 19:30
Жынысы:
Белгисиз
+3
Олойун деп калыштыго бир жолу Бишкекте адамдар.Тынчылык жок.
05.12.2019. 19:02 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
718
Катталган:
09-11-2015
Соӊку аракети:
19-01-2020 17:43
Жынысы:
Белгисиз
+3
Карапайым элди билбейм го акчалуу бийлиги бар адамдар кылат буну
.
05.12.2019. 20:15 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
155
Катталган:
25-06-2014
Соӊку аракети:
27-12-2019 14:36
Жынысы:
Белгисиз
+1
Мындай копкон бейбаштарды, закон алдында жооп бериуусун талап кылабыз!!!!
05.12.2019. 21:10 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
208
Катталган:
12-02-2016
Соӊку аракети:
19-01-2020 16:31
Жынысы:
Белгисиз
+2
Биздин мамлекет мамлекеттпи!Бизде закон иштейби.Кааласан адамды атып олтурсон да соттор сени узатып коюшат акчасын берсен.
05.12.2019. 22:31 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
189
Катталган:
25-05-2019
Соӊку аракети:
19-01-2020 00:30
Жынысы:
Белгисиз
+2
Айылдан шаарга келип жыланачтарды коруп ок чыгарса керек да.
06.12.2019. 15:43 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
301
Катталган:
12-03-2014
Соӊку аракети:
30-12-2019 12:58
Жынысы:
Белгисиз
0
Нуу-ка стооп деген го, жолду тороп туруп. Жон эле журбопсун да, тайрандап майрамдай бербей.
1