реклама
super.kg logo
  Спорт  

Тажикстандын башкы машыктыруучусу Усман Тошев: "Эки команда тең кызыктуу футбол көрсөтүштү"

 
Ортодо Усман Тошев.

Тажикстандын башкы машыктыруучусу Усман Тошев Кыргыз курама командасы менен болгон оюн тууралуу айтып берди. Бишкекте өткөн оюн 1:1 эсеби менен аяктаган.

"Эки команда тең кызыктуу оюн көрсөтүштү. Бул беттеште эч ким утулгусу келген жок. Оюнга купулум толду, футболчуларыма ыраазымын. Биз гол киргизгенден кийин эсепти кармап калууну ойлобой, экинчи голду киргизүү үчүн аракет кылып жаттык. Бирок ортоңку бөлүгүнөн өтүү кыйынчылык жаратып жатты. Тең чыгуу эч бир командага керек эмес эле. Тайпадан чыгууга дагы да болсо мүмкүнчүлүк бар", - деди Тошев.



 
Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.


 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Рейтинг: Рейтинг 0 
Комментарийлер(7)
20.11.2019. 10:22 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
61
Катталган:
07-03-2018
Соӊку аракети:
29-03-2020 10:44
Жынысы:
Белгисиз
+9
Уят эркекче ойнободунар футболчуларынар ыйлаак экен! Кыргызча айтканда "артист" экен))
20.11.2019. 10:30 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
389
Катталган:
30-08-2017
Соӊку аракети:
29-03-2020 11:37
Жынысы:
Белгисиз
+9
Актёрлукту жакшы уйроткон экенсин тийип тиелек тоголонушатго индийский кино коргондой болдум
20.11.2019. 10:34 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
48
Катталган:
13-12-2017
Соӊку аракети:
29-03-2020 09:53
Жынысы:
Белгисиз
+7
Кызыктуу оюн? Биринчи голдон кийин эсепти кармаш учун эле ойнодунар ыйлактап жата калып. 2-голду киргизгенге арекет кылып аттык дейби? Уят Тошев! Аягында ничьяга да ыраазы болуп калдынар жата калып правокация уюштуруп. Аттин Люкстун голу кирип кеткенде.....
21.11.2019. 05:58 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
126
Катталган:
10-12-2015
Соӊку аракети:
29-03-2020 04:54
Жынысы:
Белгисиз
0
max-bek,брат капыстан минусту басып алдым. А так коммент таш "+"!))
20.11.2019. 11:01 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
15
Катталган:
12-02-2018
Соӊку аракети:
26-03-2020 12:08
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек
+6
Өлүмүштөнүп ойногондун кимге кереги бар.
20.11.2019. 12:09 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
262
Катталган:
28-01-2017
Соӊку аракети:
29-03-2020 03:16
Жынысы:
Белгисиз
+4
тайпадан чыгууга эмес 2 орунга шанс бар деп айтсанар жарашмак а бирок 2 орун буюрбай калдыго силерге Кыргызстан эми мяьнма менен ойнойт Мяьнманы жөн эле утат да биздин Ак шумкарлар ошондо бизде 10 очко болот буюрса.
20.11.2019. 12:35 
Тайпасы:
Жаран