super.kg logo
«Жылдын супер ыры»

Жыйынтык

Башка сурамжылоолор


ЖЭБ соту: Улуттук энергохолдингтин мурдагы башчысы Калиев:"Биз сурак берип, жооп тартып жаткан Бишкек ЖЭБи 2 жылдан бери кадимкидей эле иштеп жатат"

 

Бүгүн, 6-ноябрда Бишкектеги Свердлов райондук сотунда Бишкек ЖЭБди жаңылоодогу коррупция боюнча соттук отурум уланууда. Бул соттук иш боюнча Мурдагы өкмөт башчылар Жантөрө Сатыбалдиев, Сапар Исаков, мурдагы энергетика министри Осмонбек Артыкбаев, Улуттук энергохолдингтин мурдагы башчысы Айбек Калиев, энергохолдинкгин топ-менеджери болгон Салайдин Авазов, ЖЭБти модернизациялоо боюнча долбоордун директору Темирлан Бримкулов сурактан өтүүдө. Ал эми үй камагындагы мурдагы финансы министри Ольга Лаврова отурамга катышкан жок. Анын кызыкчылыгын жактоочусу көрсөтүүдө.

Соттук ишти судья Инара Гилязетдинова кароодо.

Бүгүнкү отурумда Улуттук энергохолдингтин мурдагы башчысы Айбек Калиев сурак берип жатат.

"Тергөө мени кандайдыр бир желмогуздай көрсөтүптүр. Улуттук экотехинспекцияга басым жасаган деген чечим чыгарыптыр. Мен кызматымдын алкагында бир гана чарбачылык иштерди жүргүзчүмүн.Учурда Биз сурак берип, жооп тартып жаткан ЖЭБ кадимкидей эле иштеп жатат", - деди Калиев.



 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 0 
Комментарийлер(7)
06.11.2019. 14:06 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
542
Катталган:
25-04-2018
Соӊку аракети:
17-11-2019 19:56
Жынысы:
Белгисиз
+2
жомок угабыз силерден уят
06.11.2019. 14:14 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
27
Катталган:
28-08-2018
Соӊку аракети:
17-11-2019 18:54
Жынысы:
Белгисиз
+4
Буларды омур бойу камаш керек Элдин казнасына коз аркан акмактар силерди же тируулой комуп салуу керек! Мамлектин казнасы бул элдин казнасы Законго озгортуу киргизип буларды дарга асыш керек!!! Олум жасасын 1 жылга киргизип кайра алып таштаса да болот! Заканго озгортуу жана толуктоолорду киргизип!!!! Же заканду бут бойдон реформа кылуу керек!!!
06.11.2019. 14:35 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
246
Катталган:
09-04-2019
Соӊку аракети:
15-11-2019 16:27
Жынысы:
Белгисиз
+1
Кайнатасы крышалап турса Айбек бору болбогондо ким болот.Жакшы эле талтандады .
06.11.2019. 15:11 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
212
Катталган:
07-02-2015
Соӊку аракети:
17-11-2019 19:34
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
кемпиримдин журогу
+2
Дөөдүрбү же калп эле өлүмүш болуп дөөдүрөп атабы? Сөз ТЕЦтин иштеп жатканында эмес, силер жеп койгон миллиондор жөнүндө болуп атат.
06.11.2019. 21:50 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
55
Катталган:
28-10-2011
Соӊку аракети:
17-11-2019 18:35
Жынысы:
Белгисиз
0
bessmertiy, туура айтасын Сөз ТЕЦтин иштеп жатканында эмес, булар жеп койгон миллиондор жөнүндө болуп атат.
https://www.super.kg/mobile/kabar/news/286369
06.11.2019. 15:23 
Тайпасы:
Жаран