super.kg logo
«Жылдын супер клиби»

Жыйынтык

Башка сурамжылоолор


  Спорт  

Ташкентте өтө турган Өзбекстан-Кыргыз беттешине болгон билеттердин баасы 38 сомдон 260 сомго чейин

 

Ташкентте өтө турган Өзбекстан менен Кыргыз футболчуларынын жолдоштук беттештин билеттеринин баасы 38 сомдон башталат.

Жолдоштук беттеш 9-ноябрда Ташкенттин "Пахтакор" стадионунда өтөт. Бул оюнга болгон эң арзан билеттин баасы 38 сом болсо, эң кымбат VIP-билеттер 260 сомго бааланат.

Биринчи категориядагы билеттер - 38 сом (5 миң сум)

Экинчи категориядагы билеттер - 75 сом (10 миң сум)

VIP-билеттер - 260 сом (35 миң сум)



 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 0 
Комментарийлер(13)
31.10.2019. 20:04 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
206
Катталган:
31-08-2010
Соӊку аракети:
18-11-2019 15:21
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек, Каракол
+1
Өзбек туугандар да күчтүү бирок жеңиш менен келгиле
31.10.2019. 23:24 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
143
Катталган:
25-05-2013
Соӊку аракети:
18-11-2019 00:18
Жынысы:
Белгисиз
+16
ӨзбекСТАН-Кыргыз беттеши???
Super.kg бул дегениңер Өзбекстан бул толук кандуу мамлекет, кыргыз деген бул мамлекети жок улут деп жатасыңар!!! Мен ушул кайрылуу менен силерге мурда да кайрылгам. Өзүңөрчө акылдуу болуп болбогон шылтоолорду айткансыңар.
"Өзбекстан-Кыргызстан беттеши" эле деп жазылат. Болбосо Өзбек-Кыргыз беттеши деп жазгыла. Силерге өзү ким уруксат берген Кыргызстанды Кыргыз деп кыскартып жазгыла деп? Ушул силердин жаңылыгыңарды окуганда именно Кыргыз(стан) д
01.11.2019. 01:15 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
347
Катталган:
30-08-2017
Соӊку аракети:
18-11-2019 23:49
Жынысы:
Белгисиз
+6
Kyzyl-Unkur,туура постоянно эле Кыргыз деп жазып коюшат бул биринчиси эмес же кайра ондоп коюшпайт айткандан кийин же себебин тушундуруп коюшпайт эмнеге мынтип жазганын, жооп берип койгулачы "super.kg" ????
01.11.2019. 09:45 
Тайпасы:
Супермодератор
Комментарийлердин саны:
7595
Катталган:
22-02-2011
Соӊку аракети:
18-11-2019 17:53
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
...
-5
Kyzyl-Unkur,
Кыргызстан эли, Кыргызстан жери дебестен, Кыргыз эли, Кыргыз жери деген стиль кеңири колдонулуп келген. Анын сыңарындай, өлкөбүздү Кыргыз деп жазуу бул жаңылык эмес, бул порталдын стилистикалык өзгөчөлүгү болуп саналат.
01.11.2019. 10:42 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
143
Катталган:
25-05-2013
Соӊку аракети:
18-11-2019 00:18
Жынысы:
Белгисиз
+3
admin_media, Бул жерде жөнөкөй адамдардан баштап чоң чоң кызматта олтурган адамдар да жаңылык окушат. Эмнеге мамлекеттер аралык жаңылыкты мамлекеттик тил комиссиясы карабайт??? Силерден көрдүм өз мамлекетин кемсинтип жазгандарды! Стилиңерди өзгөртүүнү СУНУШ кыламын!!!
01.11.2019. 11:12 
Тайпасы:
Супермодератор
Комментарийлердин саны:
7595
Катталган:
22-02-2011
Соӊку аракети:
18-11-2019 17:53
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
...
-2
Kyzyl-Unkur,
Көптөгөн мамлекеттердин түзүлүшү Республика. Расмий түрдө мамлекеттин атына "Республикасы" деп кошулуп айтылганы менен, дүйнөлүк практикада мамлекеттин негизги аты гана кыскача колдонулуп келет. Мисалы, Кытай Эл Республикасы эмес - Кытай, Индия Республикасы эмес - Индия. Кыргыз Республикасы деген аталышты колдонуу менен биз мамлекеттин негизги аталышы Кыргыз экенин унутуп жатабыз. Ошондуктан макалаларыбызда мамлекеттин уңгу атын Кыргыз деп колдонуудабыз.
31.10.2019. 23:28 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
143
Катталган:
25-05-2013
Соӊку аракети:
18-11-2019 00:18
Жынысы:
Белгисиз
+9
(стан) ды жеп койгонуңарды окуганда НЕРВ гана болосунда адам. Башка соц сеттер Кыргызстан, Казакстан, Өзбекстан, Тажикстан деп эле жазып келет. Силердин өзгөчөлүгұңөр эмнеде???
01.11.2019. 04:09 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
182
Катталган:
17-02-2017
Соӊку аракети:
18-11-2019 19:35
Жынысы:
Белгисиз
+2
Супер ондоп койгула . нормально туура жазсанар .Кыргызстан деп жаза албай калдынарбы.Силерди устунордон текшерген биро барбы ой келди эле жаза бересинер .
01.11.2019. 09:45 
Тайпасы:
Супермодератор
Комментарийлердин саны:
7595
Катталган:
22-02-2011
Соӊку аракети:
18-11-2019 17:53
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
...
-3
AzKumFerDan,
Кыргызстан эли, Кыргызстан жери дебестен, Кыргыз эли, Кыргыз жери деген стиль кеңири колдонулуп келген. Анын сыңарындай, өлкөбүздү Кыргыз деп жазуу бул жаңылык эмес, бул порталдын стилистикалык өзгөчөлүгү болуп саналат.
01.11.2019. 08:58 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1677
Катталган:
04-03-2017
Соӊку аракети:
18-11-2019 16:35
Жынысы:
Белгисиз
+5
Жогорудагы окурмандар туура айтат, урматтуу админдер эмнеге ушинтип жаза бересинер аллергияны чыгарып, жалпы окурмандар арыз жазабыз устунордон, комиссия тузулуп создун маанисине экспертиза жургузушсун
01.11.2019. 09:45 
Тайпасы:
Супермодератор
Комментарийлердин саны:
7595
Катталган:
22-02-2011
Соӊку аракети:
18-11-2019 17:53
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
...
-4
kechirmeni,
Кыргызстан эли, Кыргызстан жери дебестен, Кыргыз эли, Кыргыз жери деген стиль кеңири колдонулуп келген. Анын сыңарындай, өлкөбүздү Кыргыз деп жазуу бул жаңылык эмес, бул порталдын стилистикалык өзгөчөлүгү болуп саналат.
01.11.2019. 13:32 
Тайпасы:
Жаран