super.kg logo
«Жылдын супер ырчы мырзасы»

Жыйынтык

Башка сурамжылоолор


"TBEA'нын өкүлдөрү кайда?" ЖЭБ боюнча соттук отурумга келген Сапар Исаков судьяга суроо узатты

 

Бүгүн 31-октябрда Бишкек шаарындагы Свердлов райондук сотунда Жылуулук электр борборун модернизациялоо боюнча кылмыш ишине байланыштуу соттук отурум уланып жатат. Сот залына Сапар Исаков, Жантөрө Сатыбалдиев, Осмонбек Артыкбаев, Айбек Калиев, Салайдин Авазов, Жолдошбек Назаров жана Темирлан Бримкулов алып келинди. Ошондой эле сотко айыпталуучулардын жакындары келишти.

Соттук отурум айыпталуучулардын тактоо иретиндеги суроолорунан башталды. Анда Исаков: TBEA'нын өкүлдөрүн сурады. "Алар эмнеге отурумга чакырылган жок?" деди ал.

Судья аларга кат жөнөтүлгөнүн учурда аларды издөө аракеттери жүрүп жатканын түшүндүрдү.



 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 0 
Комментарийлер(5)
31.10.2019. 10:48 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
27
Катталган:
28-08-2018
Соӊку аракети:
17-11-2019 18:54
Жынысы:
Белгисиз
+5
Элдин акчасын жегендерди омур бойу эркинен ажыраткыла!! Булат Аркы дуйнодода туболуктуу тозокто калат!!!
31.10.2019. 10:53 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
502
Катталган:
10-04-2019
Соӊку аракети:
17-11-2019 19:20
Жынысы:
Белгисиз
+1
Сапар Исаков менен бандасы кайрадан назарда. Буларды тез эле соттоп салуу керек. Аны чакыртып муну чакыртып баары бир күнөөлөрүн күбөлөр айтып жатат го.
31.10.2019. 10:55 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
115
Катталган:
01-03-2019
Соӊку аракети:
14-11-2019 16:25
Жынысы:
Белгисиз
+4
албетте, жебеш керек эле, жегенден кийин жооп берсин, толосун, мамлекетке бекер иштеп берсин.
31.10.2019. 10:58 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
132
Катталган:
29-01-2019
Соӊку аракети:
15-11-2019 09:31
Жынысы:
Белгисиз
+3
Сапарга менден бир суроо 111МЛН доллар УУРДАГАН АКЧА КАЙДА
chake түзөттү 2019-10-31 10:59:09
31.10.2019. 14:40 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
251
Катталган:
22-01-2014
Соӊку аракети:
01-11-2019 09:33
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек
0
chake,Ошол каякта экен. ? демек алган эмес да. башкалардыкындай тизмектей алышпады го. Байлыктарын! Демек алган эмес экен да. Далили жок!.кыскасы бул жагы уже белгилуу.. Каралаш керек.
1