super.kg logo

Орусияда тыюу салынган диний агымдын мүчөсү делинип Кыргыз жараны кармалды

 

Орусиянын Смоленск бекетинен Кыргыз жараны кармалды. Ал "Таблиги жамаат" диний агымынын мүчөсү экенин орус басылмалары жазып чыгышты.

Маалыматка ылайык, Кыргыз жараны чек арадан өтүп жатканда эреже бузган. Аны Коопсуздукту камсыздоо федерациясы менен чек ара кызматкерлери кармаган. Текшерүү учурунда Кыргыз жараны Орусияда тыюу салынган "Таблиги жамаат" агымынын мүчөсү экени аныкталган. Ошондой эле ал бир канча жылдан бери Москвадагы мусулмандарга бул агым боюнча үгүт иштерин жүргүзүп келгени маалым болгон.

Соттун чечимине ылайык, Кыргыз жараны Орусиядан депортацияланат.

Кыргыз өлкөсүндө "Таблиги жамаатка" тыюу салынган эмес.



Орусияда тыюу салынган диний агымдын мүчөсү делинген Кыргыз жараны кармалды

 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 1 
Комментарийлер(10)
04.10.2019. 22:47 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
216
Катталган:
27-12-2014
Соӊку аракети:
26-01-2020 16:14
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Москва
+1
Сакалың өрттөнгүр мусулмандардын ырысына чычып калыпсың го.
Эми дагы текшерүүлөр күчөйт экен да.
04.10.2019. 22:52 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
637
Катталган:
09-06-2018
Соӊку аракети:
26-01-2020 16:29
Жынысы:
Белгисиз
+1
Ушу ''Таблиги жамаат''агымы биздин кошуна мусулман өлкөлөргө тыюу салынган деп уктум элем, бизге деле тыюу салып салса болмок, же бул да бирөөнүн бизнесиби...?
04.10.2019. 23:50 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
3
Катталган:
23-12-2017
Соӊку аракети:
04-10-2019 23:48
Жынысы:
Белгисиз
-5
Диндин баары жалган. Корунгон молдолордун эски жомогуна ишенип ээрчибегиле.
05.10.2019. 01:04 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
35
Катталган:
12-12-2018
Соӊку аракети:
26-01-2020 17:18
Жынысы:
Белгисиз
+5
nuri1,сиз коунгон молдолорго конул бурбаныз,журогундо кудай деп журсон болду.
05.10.2019. 01:31 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
102
Катталган:
02-03-2018
Соӊку аракети:
26-01-2020 11:25
Жынысы:
Белгисиз
0
nuri1 анда эмне чындык???
Bekturbek түзөттү 2019-10-05 02:23:16
05.10.2019. 00:16 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
102
Катталган:
02-03-2018
Соӊку аракети:
26-01-2020 11:25
Жынысы:
Белгисиз
+6
Дааватка тыюу салбаш керек!!! Даават токтосо,Кыргызды Орустар орус кылып тынат!!! Азырда канчасы орус болуп баратат. Ислам дини,бизди улутубузду, Тилибизди,сактоого буюрат!!! Ким улутун,тилин жоготсо ал күнөкөр болот.
Bekturbek түзөттү 2019-10-05 00:21:55
05.10.2019. 09:59 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
637
Катталган:
09-06-2018
Соӊку аракети:
26-01-2020 16:29
Жынысы:
Белгисиз
-2
Bekturbek,балким андай эмеспи дейм, арабдашуу жүрүп аткан жокпу, салтын, кийимин таңуулап, шариятка жамынып алып
05.10.2019. 03:51 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
76
Катталган:
23-04-2016
Соӊку аракети:
07-12-2019 04:28
Жынысы:
Белгисиз
+5
Мусулман бир тууганым Аллахым бизге хидаят берсин ыйманыбызды бекем кылсын. Динибизге бекем бололу
05.10.2019. 23:19 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1
Катталган:
05-08-2015
Соӊку аракети:
26-01-2020 01:04
Жынысы:
Белгисиз
-1
Балким андай эмес эле намаз окуган эле сүннөттө жүргөн акебиздир, аны кантип аныкташыптыр окелер? Же китеп чыкпаса жанынан? Бул курулай эле доомат деп ойлойм ! Эптеп эле кыргыз жаман болуш керек болуп калды. Кандай болгон чакта да бул жамаат дагы биздин бираз адашып калган бир туугандарыбыз! Кудайым өзү сактасын!
06.10.2019. 12:45 
Тайпасы:
Жаран