super.kg logo
«Жылдын супер ырчы айымы»

Жыйынтык

Башка сурамжылоолор


Кытайдын төрагасы Си Цзиньпин этникалык кыргыз аялга сыйлык тапшырды

 

Кытайдын төрагасы Си Цзиньпин Кытай Эл Республикасынын билим берүүсүнүн 70 жылдыгына карата этникалык кыргыз Бурмакан Молдого мамлекеттик "Эл баатыры" сыйлыгын тапшырган. Бул тууралуу чет элдик маалымат булактары жазып чыгышты.

Маалыматка ылайык, салтанаттуу иш-чара 29-сентябрь күнү Пекин шаарында өткөн. Бурмакан Молдо Синьцзян-Уйгур автономиялуу районуна караштуу Улуу-Чат айылынын тургуну. Ал 50 жыл бою Кытай чек арачыларынын 4 миң метр бийиктикте жайгашкан мамлекеттик чек аранын айрым тилкелерин кайтарууга жардам берген. Ошондой эле айыл элин бул ишке тартып, улуттук коргоо жаатына чоң салым кошкон.








 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 0 
Комментарийлер(7)
01.10.2019. 23:00 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
633
Катталган:
09-04-2017
Соӊку аракети:
06-12-2019 10:03
Жынысы:
Белгисиз
+3
Чоң апага андай иши үчүн үй-жай бериш керек эле.
Бул чоң апаны бизге Баткенге алып келип алышыбыз керек экен. Бөлөк мекенди коргогуча өз мекенди корготолу...
01.10.2019. 23:21 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
257
Катталган:
02-07-2015
Соӊку аракети:
06-12-2019 22:26
Жынысы:
Белгисиз
+2
tular,Баткенге губернатор кылып койсок да болот,,чек арадан тажиктерди өткөрбөйт
02.10.2019. 00:18 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
499
Катталган:
04-01-2015
Соӊку аракети:
05-12-2019 22:36
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Ортосунда ыйык тоосу бар калаа.
+2
Бул апабыздын шылтоосу менен КНР биздин дагы бир жерибизден алтын казганы калдыбы дейм! Сыйлык куттуу болсун асыл эне, баатыр эне! !
02.10.2019. 02:14 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
92
Катталган:
04-06-2019
Соӊку аракети:
06-12-2019 04:40
Жынысы:
Белгисиз
+1
Сыйлабай койсо билинбей калмак. Эмгегин баалап, сыйлаганы анын кыргыздарга жасаган кошаматы же корккону эмес. Бул анын инсандыгы, адамгерчилиги! Сыйлыгыныз куттуу болсун!
02.10.2019. 09:45 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
626
Катталган:
03-05-2017
Соӊку аракети:
06-12-2019 21:32
Жынысы:
Белгисиз
+3
Сыйлык кут болсун. Кытайда баатыр деген сыйлыкка жетуу ото кыйын болсо керек.Канчалаган эмгеги менен жетсе керек. Бизге Кыргызстанда ак уйду басып алсан баатыр болосун.
02.10.2019. 10:54 
Тайпасы:
Жаран