реклама
super.kg logo

Ош шаарынын атынан Таластагы көчмөндөр оюнуна катышып жаткандар 11 боз үй тигишти (фото)

 

Он бир боз үй, кол өнөрчүлөрдүн шаарчасы, этномода жана улуттук тамак-аштардын көргөзмөсү. Мындай жасалганы Ош шаарынын атынан Таластагы Улуттук көчмөндөр оюну өтүп жаткан жерге орнотушту. Маалыматты Ош шаардык мэриясынын басма сөз кызматынан билдиришти.

Маалыматка ылайык, 18-сентябрда Талас облусундагы "Манас ордо" комплексинде Улуттук көчмөндөр оюнунун урматына этношаарча ачылды. Анын ачылышында, Ош шаарынан келген өкүлдөр 11 боз үй тигишип, кол өнөрчүлөрдүн 15 кичи дүкөнү тигилди.

"Бул жылы Ош шаары өзүнүн кезегинде улуттук тамак-аштардын, улуттук кийимдердин көргөзмөсүн уюштурат. Ал эми чыгармачыл жамаат "Балага ат коюу" каадасын көрсөтүп берет. Жалпысынан Ош шаары 7 сынакка катышат. Ош шаары байыртадан бери эле кол өнөрчүлөрү менен даңкталып келген. Бул саамалыкта да кол өнөрчүлөр жараткан түрдүү кызыктуу буюмдар туристтерди жана конокторду кубантат", - деп жазылат маалыматта.

Улуттук көчмөндөр оюнунун маданий бөлүгүндө өлкөнүн 7 облусу жана Ош, Бишкек шаарлары өздөрүнүн чыгармачылыгын көрсөтүшөт. Алар театрлаштырылган көрсөтүүлөрдү коюшуп, облусун жакшы жагынан көрсөтөт. Маданий бөлүктөгү сынакта жалпы 2 миң киши катышат. Уюштуруучулардын айтымында, Улуттук көчмөндөр оюнуна 10 миң адамдын келүүсү күтүлүүдө.



 
Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.


 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Рейтинг: Рейтинг -2 
Комментарийлер(8)
19.09.2019. 10:50 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
56
Катталган:
13-02-2018
Соӊку аракети:
27-05-2020 14:09
Жынысы:
Белгисиз
+3
Кайран акча.бийлик апарды буларды зордуктап Бут оздорунун чонтогунон бийлик толосо да бир жон атак барбайт болчу.
19.09.2019. 10:58 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1206
Катталган:
18-09-2018
Соӊку аракети:
27-05-2020 01:13
Жынысы:
Белгисиз
+4
Кереги жок оюн,ашыкча чыгым. Элдин унун уккан бийлик жок
19.09.2019. 12:15 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
545
Катталган:
05-04-2017
Соӊку аракети:
14-04-2020 02:34
Жынысы:
Белгисиз
+3
Ушуга кеткен чыгымды инвалиттердин пенсиясына кошсо болмок.Канчалык аларга пайдасы тиймек.Ушу Кыргыз эли керексиз нерселерге эле акча коротуп журо берет.Андан коро бир пайдалуу иш кылсанар.
19.09.2019. 14:41 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1206
Катталган:
18-09-2018
Соӊку аракети:
27-05-2020 01:13
Жынысы:
Белгисиз
+1
Той аш,маараке токтолушу керек. Баланчанын тукунчо жылы,тукунчонун баланча жылы деген тушунукту азайтыш керек.
19.09.2019. 15:29 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
113
Катталган:
01-05-2018
Соӊку аракети:
27-05-2020 17:36
Жынысы:
Белгисиз
+2
katerina.li,эн туура кыргыздын тою бутпойт не кереги бар???
19.09.2019. 15:29 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
113
Катталган:
01-05-2018
Соӊку аракети:
27-05-2020 17:36
Жынысы:
Белгисиз
0
Ашыкча чыгым Бекер эле
19.09.2019. 15:31 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
113
Катталган:
01-05-2018
Соӊку аракети:
27-05-2020 17:36
Жынысы:
Белгисиз
+1
Уялсанар Боло???Кочмон сочмон не кереги бар ушундай нерселердин бюджетте дефицит болгондо социалдык иш чараларга чектоо ктргизиш керек!!!!!
19.09.2019. 15:59 
Тайпасы:
Жаран