super.kg logo
«Жылдын супер актрисасы»

Жыйынтык

Башка сурамжылоолор


Кыргыз-Тажик чек арасындагы ок атышууда каза болгон Равшан Муминовдун сөөгү бүгүн жерге берилет

 

Кыргыз-Тажик чек арасындагы ок атышуудан улам каза болгон "Бөрү" отрядынын прапорщиги Равшан Муминовдун сөөгү бүгүн, 17-сентябрда жерге берилет. Бул тууралуу Мамлекеттик чек ара кызматынан SUPER.KG порталына билдиришти.

Алдын ала айтылган маалыматтар боюнча, Муминовдун сөөгү Лейлек районунун Исфана шаарында жерге берилет.

Каза болгон Равшан Муминов 41 жашта болчу. Ал Максат чек ара бекетинде кызмат өтөп жаткан, артында аялы, 3 баласы калды.



 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 0 
Комментарийлер(13)
17.09.2019. 12:18 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
525
Катталган:
03-11-2011
Соӊку аракети:
03-11-2019 21:40
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Россия
+6
Жаткан жери жайлуу болсун.
17.09.2019. 12:21 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
525
Катталган:
03-11-2011
Соӊку аракети:
03-11-2019 21:40
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Россия
-5
Эй эшек элдерге түшүндүрүү керек деп су ка.элдерге эмне деп түшүндүрөсүн өлдү деппи. Соке сени ошол өлгөн аскердин үйүнө бар тез балдарына ата болуп жаша.
17.09.2019. 12:38 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
405
Катталган:
19-06-2018
Соӊку аракети:
15-11-2019 12:17
Жынысы:
Белгисиз
-3
senchi, Сага эмне жок. Чек арага керек болсо сен дагы коргоо үчүн жанынды берүүгө даяр болушун керек. Баарына Атамбаев күнөлүү муну турмуштук факт көрсүтүп койду.
17.09.2019. 12:35 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
245
Катталган:
09-04-2019
Соӊку аракети:
15-11-2019 14:48
Жынысы:
Белгисиз
+1
Эмоцияга алдырбай сабыр сактайлы, бул атайын провокация кылгандардын иши, эки эл эртен эле бир дастаркон устундо чай ичишет.Мындай абал канча жылдан бери кайталанып келет.
17.09.2019. 12:39 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
525
Катталган:
03-11-2011
Соӊку аракети:
03-11-2019 21:40
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Россия
-1
Absamat-90,ошол сенин сабырындан ушул адам өлүш керек беле?
17.09.2019. 12:40 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
525
Катталган:
03-11-2011
Соӊку аракети:
03-11-2019 21:40
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Россия
-4
Absamat-90, чек арага барып сабыр болуп турчу кором
17.09.2019. 12:36 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1
Катталган:
27-11-2018
Соӊку аракети:
15-11-2019 14:41
Жынысы:
Белгисиз
+12
Ата журт кыйын күнгө кабылганда,
Айлансын ар бир уулуң чагылганга!
17.09.2019. 13:06 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
58
Катталган:
04-07-2018
Соӊку аракети:
14-11-2019 19:24
Жынысы:
Белгисиз
+2
Jaznura,ушул жазганын журоко жетти...
17.09.2019. 12:38 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
90
Катталган:
30-05-2016
Соӊку аракети:
15-11-2019 15:28
Жынысы:
Белгисиз
+3
Эл баарын тушунуп турат, урматтуу президент, адам олуп жатат, кан тогулуп жатат,бул эмне экенин тушунуп жатасызбы,спорный територияны Кыргызстандын карамагына алуу боюнча тапшырма бер, мамлекеттик чек араны коргоону кучотуу боюнча тапшырма бер, аскер кучторун кобойтуу боюнча тапшырма бер,каза болгон аскерге Кыргыз республикасынын баатыры деген наам бергенге тапшырма бер,кечээки айткан депутаттарды башка сурабоо жонундо тапшырма бер, бере турган тапшырманы билиш керек да.если ушинтсек таджиктер
17.09.2019. 12:39 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
90
Катталган:
30-05-2016
Соӊку аракети:
15-11-2019 15:28
Жынысы:
Белгисиз
+1
Башына чычып кете берет, кимдин ким экенин билип анан тапшырма бер, урматтуу президент!!!!!
17.09.2019. 12:42 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
83
Катталган:
02-03-2018
Соӊку аракети:
15-11-2019 14:53
Жынысы:
Белгисиз
+3
Интернетте эр жүрөк болуп жаткандар!Сокени эле сөгө бербей,жардамга келгиле! Өзү армияга бардыңарбы?интернеттеги баатырлар? Өзү силер Кыргызстанга салым кошуп жатасыңарбы? Баарың армиядан качасыңар.Биздин азыркы абалыбыз,биз элге жараша болуп жатат. сырттан эле патриот болобербей Кыргызстандын өнүгүшүнө салым кошпойсуңарбы.Лакылдап ар нерсени жаза бербей!!!
17.09.2019. 12:43 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
500
Катталган:
10-04-2019
Соӊку аракети:
14-11-2019 23:08
Жынысы:
Белгисиз
+4
жаткан жери жайлуу болсун. Аскерлер мамлекет үчүн күрөшүп жанын курмадыкка чалды.
17.09.2019. 12:44 
Тайпасы:
Жаран