реклама
super.kg logo

Кыргыз-Тажик тышкы иштер министрлери чек арадагы окуя боюнча сүйлөшүштү

 

Кыргыз мамлекетинин тышкы иштер министри Чыңгыз Айдарбеков Тажикстандын тышкы иштер министри Сироджиддин Мухриддин менен Максат жана Сай чек ара бекеттеринде орун алган ок атуу боюнча телефондон сүйлөштү. Бул тууралуу Кыргыз мамлекетинин Тышкы иштер министрлигинин басма сөз кызматынан билдиришти.

Маалыматка ылайык, Айдарбеков атышуудан Кыргыз мамлекетинин бир чек арачысы каза болгонун айтты. Ошондой эле жабыркагандар бар экенин да белгилеп, тажик аскерлери биринчи ок чыгарганын билдирди.

Кыргыз-Тажик чек арасында ок атылды. Чек ара кызматынын маалыматына ылайык, ок атуу саат 21:30да токтотулду. Окуя тажик тараптын такталбаган аймакта курулуш иштерин баштаганынан улам чыккан.



 
Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.


 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Рейтинг: Рейтинг 0 
Комментарийлер(9)
16.09.2019. 23:32 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
457
Катталган:
25-05-2019
Соӊку аракети:
02-06-2020 14:35
Жынысы:
Белгисиз
+6
Баткен элине сабр тилейм Аллахым баарыныздардын уйунуздорго тынчтык берсин.
16.09.2019. 23:34 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
298
Катталган:
26-05-2016
Соӊку аракети:
26-04-2020 02:50
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Коз жаштарга ишенбеген шаар
+5
Сүйлөшүүлөрдү жүргүзүп отурабергиле без толк!
Канча жолу сүйлөштүңөр, э.шектин тушоосун да чече албадыңар.
16.09.2019. 23:41 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
691
Катталган:
29-05-2016
Соӊку аракети:
03-06-2020 05:56
Жынысы:
Белгисиз
+5
Ушул сүйлөшүүнү кече күнү сүйлөшсө болбой беле бир бечаранын баласы мекен коргоп жатып батырларча жан берди . Сүйлөшүптүр эмнени чечтиңер? Жыйынтык барбы же ден соолук сурап кайра өчүрүп койдуңарбы?
16.09.2019. 23:44 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
2035
Катталган:
12-09-2017
Соӊку аракети:
02-06-2020 12:24
Жынысы:
Белгисиз
+8
Суйлошууну эмне деп жургузду?Биздин солдат окко учту и мындан кийин атпагылачы сураныч деппи?
16.09.2019. 23:51 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
53
Катталган:
02-06-2013
Соӊку аракети:
02-06-2020 23:29
Жынысы:
Белгисиз
+2
Dembele84,жок тууган. Сироджиддин мырза, биз акчаны алып бирок жерди убагында бере албагыныбыз учун кечирим сурайбыз,окмоттун жана президенттин атынан. Жакында болот баары суйлошкондой.
Деди го эргул. Калган ызы чуу буларды кызыктырбайт
16.09.2019. 23:49 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
457
Катталган:
25-05-2019
Соӊку аракети:
02-06-2020 14:35
Жынысы:
Белгисиз
+6
Канча суйлошсонор да тажиктер силерди уруп ойнобойт экен! Курулушун баштады батырыбызды олтуруп койду!
17.09.2019. 01:33 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
132
Катталган:
10-12-2015
Соӊку аракети:
23-04-2020 03:00
Жынысы:
Белгисиз
0
Окмот отставкага кетсин. Мадумаровдун протоколун парламент тезинен жокко чыгарсын. Айбалаев губернатор болсун.
17.09.2019. 02:18 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
172
Катталган:
05-08-2015
Соӊку аракети:
02-06-2020 12:54
Жынысы:
Белгисиз
0
Аскердин жайын жаннаттан кылсын Кудайым! Жакындарына сабыр тилейм! Ооо айланайын "Элиталар" силерден караганда ушул аскерлердин аброю, эрки, кадыр баркы жогору элге!!! Ушунтип пул таап, үй-бүлө бакканча башка эле жумуш тапкылачы, адалдап тамак жегилечи. Жоюлуп кеткилери ушундай шерменде болгончо!
17.09.2019. 07:32 
Тайпасы:
Жаран