super.kg logo
«Жылдын супер ырчы айымы»

Жыйынтык

Башка сурамжылоолор


"Бул бизнесте бир күн да иштеген эмес". "Кыргыз аялым бизнесимди тартып алды" деген түштүк кореялык ишкерге ажырашкан жубайынын жообу

 

Бүгүн, 13-сентябрда Түштүк Кореянын Ли Хи Ман аттуу жараны маалымат жыйын өткөрүп Кыргыз өлкөсүндөгү укук коргоо органдарына жана кыргыз аялынын мамилесине нааразы экенин айткан. Ал аялын мүлктөрүмдөн тартып, бизнестериме чейин жасалма документтер менен өзүнө өткөрүп алды деп айыптаган. Ошондой эле ал: "Аялым мага айтпай ажырашыптыр" деген.

Бул боюнча SUPER.KG порталы жогоруда аты аталган түштүк кореялык ишкердин ажырашкан жубайына байланышып, жообун укту.

"Мен маалымат жыйынды көрдүм. Бул кадимки эле үй-бүлөлүк чыр. Анын коомчулукка чыгып алып маалымат жыйын бергени балдардын атасы катары туура эмес болуп калды. Үй-бүлөдө бир нече жолу зордук-зомбулук, сабоо болуп турган. Бул боюнча мен анын үстүнөн арыз жазгам. Укук коргоо, сот органдары аны жазалашы мүмкүн экенин түшүнүп жатат, ошол себептен ушундай кадамга барууда", - деди ал.

Редакциянын сизди бизнесимди тартып алды деп айыптады деген суроосуна: "Кантип ошондой болсун, кантип? Эгер ал киши өзү бул бизнес менен бир күн алектенбесе. Ал бул бизнесте бир күн да иштеген эмес. Анын бардык айыптоолору жөн эле куру сөздөр", - деген ишкер аял бул тууралуу маалыматтардын баарын өзүнүн жактоочулары толук бере алышарын белгиледи.

Ошондой эле балдарым ыңгайсыз абалда калбасын деген жүйө менен үй-бүлөлүк чырды коомчулукка чыгарып, абалды билип-билбеген адамдардын талкуусуна салгысы келбей турганын айтты.

"Эгер үй-бүлөлүк абалды элге жарыяласак бул балдарды капа кылышы мүмкүн" деди ал.



 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 0 
Комментарийлер(10)
13.09.2019. 16:19 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
115
Катталган:
03-11-2011
Соӊку аракети:
03-11-2019 21:40
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Россия
0
Проблемаңарды өз ара эле чечпейсинерби концерт койбой.
13.09.2019. 16:27 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
23
Катталган:
07-05-2018
Соӊку аракети:
25-09-2019 16:06
Жынысы:
Белгисиз
+2
Энең кореец
13.09.2019. 16:35 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
502
Катталган:
03-12-2018
Соӊку аракети:
16-11-2019 17:21
Жынысы:
Белгисиз
+23
Тартып эле алган,аялдан айла качып кутулбайт го.
13.09.2019. 16:39 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
83
Катталган:
02-03-2018
Соӊку аракети:
17-11-2019 11:05
Жынысы:
Белгисиз
+19
Туугандар!!! Кызыңарды мусулман эместерге бербегиле!!! Нике жүрбөйт!!! Зынадан эч айырмасы болбойт!!!
13.09.2019. 17:46 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
90
Катталган:
30-05-2016
Соӊку аракети:
17-11-2019 09:24
Жынысы:
Белгисиз
+19
Кореяга барып жашагыла, балдардын атасы деп койот дагын, ошон учун Чубак ажы туура эле айтат, экиден алыш керек аялды,тийгенче олуп кеткенсин да, баардык нерсени кылып эми,тороп алгандан кийин, актанба, кореяга барып жашагыла
14.09.2019. 09:33 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
50
Катталган:
11-04-2014
Соӊку аракети:
16-11-2019 19:45
Жынысы:
Белгисиз
+5
asash,Мына эки жээн пайда болду,ушунтип келечекти ойлобогон кыздардан жээндер пайда боло берет Кыргыздын канын бузуп. Кореецке эмнеге тийди расчет менен тийген. Кыздар мээңерди иштеткилечи Кыргыздын келечегин ойлоп.
13.09.2019. 22:15 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
493
Катталган:
04-01-2015
Соӊку аракети:
16-11-2019 00:47
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Ортосунда ыйык тоосу бар калаа.
+7
Таанышсак болот бекен ушул аял менен? :)
14.09.2019. 10:49 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
131
Катталган:
05-05-2014
Соӊку аракети:
17-11-2019 01:45
Жынысы:
Белгисиз
+5
Чон атандан калып беле ал бизнес! Бизнес планды ким тузду, ким акча которду?
14.09.2019. 12:46 
Тайпасы:
Жаран