super.kg logo
«Жылдын супер дуэти»

Жыйынтык

Башка сурамжылоолор


"12 сааттык толгоодон кийин көз жардым" дейт ырчы Кыздаркан Келдибекова

 

Ырчы Кыздаркан Келдибекова кыздуу болду. 12 саат толгоо тартканын айткан ырчы абалы жакшы экенин айтып буларга токтолду.

"Кечээ, 10-сентябрда эртең мененки саат 08:10до борбордогу төрөтканалардын биринде көз жардым. Кызымды боорума алганда 12 саат бою толгоо тартып, кыйналганымды унутуп койдум. Кызымдын салмагы 3 килограмм. Боюнун узундугун эстеп калган жокмун. Буюрса, эртең төрөтканадан чыгабыз.

Ал эми ысымды чоң атасы, чоң апасы коёт. Азырынча кандай ысым ыйгарарыбыз чечиле элек", - дейт ал.

Ырчы ушул жылдын февраль айында 4 жылдан ашык убакыт сүйлөшүп жүргөн мырзага турмушка чыккан.

Ал "Ак тилек", "Телефон чалып тур", "Ойлодуң бекен?", "Сүйүү жазы" жана башка ырлары менен таанымал.



 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг -1 
Комментарийлер(7)
11.09.2019. 16:43 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
688
Катталган:
18-09-2018
Соӊку аракети:
17-11-2019 09:51
Жынысы:
Белгисиз
+4
Бешик боосу бекем болсун дейличи,бирок ушу ырчылар толготоконуна чейин айта бергени жакпайт мага. Ар бир экинчи аял кыйналып торойбуз.
11.09.2019. 17:03 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
14
Катталган:
09-10-2017
Соӊку аракети:
17-11-2019 00:56
Жынысы:
Белгисиз
+8
Ушул жылдын февраль айында турмушка чыкса эрте тороп албадыбы???????????????
11.09.2019. 22:21 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
25
Катталган:
31-08-2017
Соӊку аракети:
15-11-2019 14:39
Жынысы:
Белгисиз
+6
.nuke85-85. Төрт жыл сүйлөшүп жүрсө анан ары бери болдуда!
11.09.2019. 22:41 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
644
Катталган:
09-04-2014
Соӊку аракети:
16-11-2019 11:28
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Жолдошумдун айылы.
-1
өзү ырчылар ушинтип шашылып төрөп салышат го.7 ай эми болуптур тийгенине.
12.09.2019. 04:04 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
19
Катталган:
23-04-2016
Соӊку аракети:
17-11-2019 02:19
Жынысы:
Белгисиз
+1
32 жашка чыгыптыр. Биринчи наристеси экен. Бешик боо бек болсун
12.09.2019. 13:57 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
9
Катталган:
01-05-2018
Соӊку аракети:
11-11-2019 11:00
Жынысы:
Белгисиз
+1
Бешик боосу бек болсун бактылуу кыздардан болсун кызы)) бирок бул ырчыны тааныбайт экем
12.09.2019. 16:53 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
41
Катталган:
27-04-2017
Соӊку аракети:
16-11-2019 21:38
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек
+2
Бешик боонуз бек болсун! Кызыныздын омуру узун, ден-соолугу бекем омурлуу, ыймандуу, акылдуу,сулуу кыргыздын сыймыктанган кыздарынан болсун.Кош бойлуу эже синдилер аман эсен тороп перзенибизди сыймыктануу суйунуу менен колубузга алалы.Толгообуз женил болсун!
1