реклама
super.kg logo

Ак-Босогодо эки баласын жетелеп келе жаткан энени сүзүп кеткен жол кырсыгынын видеосу

 

Ак-Босого жаңы конушунда жолдун чети менен бара жаткан аялды эки баласы менен сүзүп кеткен кырсыктын видеосу жарыяланды.

Видеого эне эки баласы менен жол чекеси менен басып баратканда унаа келип сүзгөнү түшүп калган.

Кырсыктан улам 6 жашар кыз каза болуп, ал эми 3 жаштагы баласы менен эне жандандыруу бөлүмүндө жатат. Алардын абалы оор экенин Саламаттыкты сактоо министрлигинин басма сөз кызматынан билдирген.



Бишкекте 2 баласын жетелеп бараткан аялды унаа сүзүп, 6 жаштагы кыз каза болду

Автор: Кызжибек Раимова
Оператор: Батырбек Зарлыков
 
Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.


 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Рейтинг: Рейтинг 0 
Комментарийлер(6)
09.09.2019. 10:51 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1157
Катталган:
08-07-2011
Соӊку аракети:
05-06-2020 13:34
Жынысы:
Белгисиз
+7
Эне балага шыпаа берсин. Кырсыктын бетин аары кыл Кудайым.
09.09.2019. 12:29 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
138
Катталган:
18-10-2017
Соӊку аракети:
05-06-2020 07:33
Жынысы:
Белгисиз
+6
Опкосун кармай албай айдап бараткан экен да эргул.Жаман болуптур да,жакшы болуп кетишсин ылайым эне бала.Кичинекей периштенин жаткан жери жайлуу болсун.
09.09.2019. 13:14 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
116
Катталган:
01-05-2018
Соӊку аракети:
29-05-2020 21:16
Жынысы:
Белгисиз
+3
Ииии алтыным кичинекей кимдин айдай кызы жок болду ????((((тиги айдоочу камалсын айдаганын!!!!!!
09.09.2019. 15:27 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
206
Катталган:
28-04-2015
Соӊку аракети:
03-06-2020 23:37
Жынысы:
Белгисиз
+2
Жол жээгинде турган адамдарды сузгон , бул опкосу рулдун устуно чыгып,буту газдан тартылбай калган Адам тусундогу акмак Ким болду экен , азабынды коп тартасынго Али.
10.09.2019. 03:27 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
19
Катталган:
17-02-2014
Соӊку аракети:
04-06-2020 20:56
Жынысы:
Белгисиз
+1
бул адам машинаны кандай айдайт.сузгондо тормозду баспай кайра газ берип тебелетип салганбы.унаа айдагандар газды эмес тормозду кобуроок колдонгула мындай кичине буруму коп жолдо.москвада айдоочулар домдун арасында адам басып бараткандай айдап киши чыкса жол берип.шоссеге чыкканда анан айдашат го.биздикилер кандай айдайт тушунбойсун.
10.09.2019. 07:51 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
320
Катталган:
18-10-2016
Соӊку аракети:
05-06-2020 08:36
Жынысы:
Белгисиз
+2
Эй жинди, 40деген знак бар ошол жерде, жол начар, анан кантип газты тептиң???!!
1