super.kg logo

Депутат: "Каза болгон спецназ - Үсөн Ниязбеков. Мындай "операция" үчүн УКМКнын төрагасы отставкага кетиши керек"

 

Кечээ, 7-августта Алмазбек Атамбаевдин Кой-Таштагы үйүндө аны кармоо операциясы жүрдү. Анын жүрүшүндө атайын даярдыктагы жоокерлердин бири каза болгон.

"Каза болгон спецназ - Үсөн Ниязбеков. Мындай "операция" үчүн УКМКнын төрагасы Орозбек Опумбаев отставкага кетиши керек", - деп жазды бул боюнча Жогорку Кеңештин депутаты Дастан Бекешев.

Белгилүү болгондой, 7-августта саат 22:50 чамасында Бишкектеги ортопедия жана илим изилдөө борборуна атайын даярдыктагы жоокер келип түшкөн. Анын көкүрөк тушуна ок тийген. 8-августка караган түнү саат 00:40та анын каза болгону маалым болгон.



 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг -1 
Комментарийлер(22)
08.08.2019. 10:47 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
2451
Катталган:
11-01-2017
Соӊку аракети:
25-02-2020 00:38
Жынысы:
Белгисиз
+2
Аны ким атты, аткан адамды кармаш керек.
08.08.2019. 10:54 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
371
Катталган:
26-01-2017
Соӊку аракети:
24-02-2020 09:47
Жынысы:
Белгисиз
+8
Отставка эмес кылмыш ачылып жооп бериш керек,бул жерде 20-30спецназ бутуро турчу операция эмес эле /Керек болсо шаардагы болгон милиция,спецназдарды чогултуп операцияны башташ керек болчу/Кайран жаштык,кайран омур...жаш кетти мекенге кызмат кылам деп...
Muslim_KGstana. түзөттү 2019-08-08 11:36:39
08.08.2019. 12:07 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
930
Катталган:
21-05-2016
Соӊку аракети:
12-11-2019 10:17
Жынысы:
Белгисиз
+8
Muslim_KGstana.,каяктагы мекенге?!Сокеге кызмат кылам деп кете берди...
08.08.2019. 12:22 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
274
Катталган:
21-06-2019
Соӊку аракети:
17-09-2019 15:04
Жынысы:
Белгисиз
+6
Muslim_KG, акылын менен болчу! Шаардагы милициянын баарын кочуруп барып ошол жердеги элди тебелеп тепсеп, ар бирин атыш керек беле?! Дагы коп милиция барса дагы коп кан тогулмок же Соке экоон кан кусоп калдынарбы?!

Атамбаевди камоо керек, бирок элди аткылап эмес, кан тогуп эмес!

Кечооку кан тогууго Соке жооп бериш керек! Соке отставкага кетиши керек, элге ок атууга буйрук бергени учун. Кан тогууго жол бергени учун.
08.08.2019. 12:27 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
30
Катталган:
24-09-2015
Соӊку аракети:
12-02-2020 19:11
Жынысы:
Белгисиз
-2
Dj.,элди атканда эл олмок бул жерде эл атып ким олуп жатканына башын жетти бекен
08.08.2019. 12:42 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
274
Катталган:
21-06-2019
Соӊку аракети:
17-09-2019 15:04
Жынысы:
Белгисиз
+4
Muratmipa, элден эч ким олбосо да резина ок жеп жарадар болуп жаткандар эсепке кирбейби? Дагы жакшы сандарына, ичтенине тийиптир резина октор. Ошол резине октор адамдын ьашына тийсе мээсин чачырата эле коет. Же сен Соке экоон кепилдик бересинб, эч кимдин башына тийбейт бул резина октор еп?!

08.08.2019. 13:05 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
30
Катталган:
24-09-2015
Соӊку аракети:
12-02-2020 19:11
Жынысы:
Белгисиз
-7
Dj.,АША эмнеге ок чыгарат ойдо карай аткам билбеймин тийдиби тийген жокпу деп журотко дабдырап
08.08.2019. 13:10 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
274
Катталган:
21-06-2019
Соӊку аракети:
17-09-2019 15:04
Жынысы:
Белгисиз
+2
Muratmipa, Атамбаев жоопкерчиликти озуно алып жатат, аны коргоп ок чыгарган кайсы бир тарапкери куноолуу болуп калбасын деп.

Сага окшогондорго кудай берди, ишенип отурасын. Спецназ 3-этажда болсо, Атамбаев биринчи же экинчи этажда туруп ок чыгарса жогору, ок жоокердин бутуна, таманына эмес, журогуно тийиптирби?!
08.08.2019. 13:28 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
64
Катталган:
17-01-2019
Соӊку аракети:
02-11-2019 12:31
Жынысы:
Белгисиз
-1
Dj.,Арыгын чаап жатасынбы "атабыздын"? Таза коргопсун го????


Бир эле адам олдуго деген менен,ошол жоокердин артында жакындары кан жутуп калды!Бир боорунун олугун коруу оной эмес, жакындарын жоготкондор тушунот!

Кош-Таштагы $аткындар!Кимисине канча берип багып жатты экен, ушунчалык коргогудай.Акчага сатылып оз мекендешине курал которгон !ттердин озулорун жок кылыш керек.Спецназдар озулору каалап келген жок,башчысы эмне десе ошону аткарат,бул алардын милд
08.08.2019. 13:39 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
274
Катталган:
21-06-2019
Соӊку аракети:
17-09-2019 15:04
Жынысы:
Белгисиз
+1
lightning57,

Укчу карындашым, АШАны коргогон эч ким жок. Сокенин ордунда башка бири болсо 2 жыл илгери камамак АШАны. Бирок акыркы бир ай ичинде АША менен анын тарапташтары кун алыс интервью берип жатты, каршылык корсотобуз, аягына чейин салгылашабыз деп. Журналисттер атайын тогулуп усту чоп менен жабылган таштарга чейин корсотуп жатты.

Ошону биле туруп Соке жоокерлерди жумшаганы акылга сыйбаган нерсе. Кан тогулоору белгилуу болчу. Ошондуктан каза болгон жоокердин олум
08.08.2019. 13:42 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
274
Катталган:
21-06-2019
Соӊку аракети:
17-09-2019 15:04
Жынысы:
Белгисиз
+1
lightning57,

Ошону биле туруп Соке жоокерлерди жумшаганы акылга сыйбаган нерсе. Кан тогулоору белгилуу болчу. Ошондуктан каза болгон жоокердин олумуно Соке жооптуу...

Жоокерлер элге ок чыгарып журот, хоть резина ок болсо да. Элге кол которуп журот. Оз элине ок атууга буйрук берген Сокенин жоопкерчилиги жокпу? Соке отставкага кетиши керек, олгон жоокерге жоопкер Соке!

Эртен Солтон-Сарылыктар жолду жапса, андагы элге да спецназ жумшайбы Соке резина октор менен?!
Dj. түзөттү 2019-08-08 13:42:45
08.08.2019. 13:48 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
274
Катталган:
21-06-2019
Соӊку аракети:
17-09-2019 15:04
Жынысы:
Белгисиз
+2
lightning57, АШАны кармоо керек, бирок кармоо операциясы ойлонулган, жакшы пландалган иш болуусу керек болчу. Керек болсо Аамбаев Москвадан кайтып келе жатканда жолго буктурма коюп ошол жерден Атамбаевди колго тушурсо болмок. Анда Атамбаевдин жанында коп болсо 20-30 адам болгон. Атамбаев чеп кылып жашынып жаткан Кой-Таштагы уйуно жоокерлерди жиберип жатып, элди тепселеп, ок менен атып, башка козго уруп-сабап таратып, анан Атамбаевди кармагыла деген буйрук болду беле?!
08.08.2019. 23:13 
Тайпасы:
Конок
Комментарийлердин саны:
4
Катталган:
15-06-2019
Соӊку аракети:
21-08-2019 18:53
Жынысы:
Белгисиз
-1
Dj.,Эгер АК болсо Атамбаев элди бетине кармабай суракка барыш керек болчу.эркектин ищи эмес бул,аялдарга бекинип отурдуго чээнде.
08.08.2019. 23:34 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
274
Катталган:
21-06-2019
Соӊку аракети:
17-09-2019 15:04
Жынысы:
Белгисиз
0
nurzidaergeshova, жаш бала болуп кетесинер да, ак болсо деп. Биринчиден Атамбаев таза эмес экенин баарыбыз билебиз. Аны Атамбаев озу да билет. Экинчиден адам таза болгон кундо да, биздин продажный соттор таза эмес. Ак уйдон кандай буйрук чыкса ошону аткарат. Атамбаев убагында Садыр Жапаров ак жеринен камалып, Мырзакматов куугунтукталган. Соке бийликке келгенден бери Сокеге бул 2 саясатчы акталсын деп эл канча айтты. Канча сот болду. Кана акталганы куноосуз Жапаровдун, Мырзакматовдун?!
08.08.2019. 23:39 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
274
Катталган:
21-06-2019
Соӊку аракети:
17-09-2019 15:04
Жынысы:
Белгисиз
0
nurzidaergeshova, жаттап алган созунор ак олсо сотко барып акталсын дейсинер...

Телефон уурдаган, тоок уурдаган жигиттерди сот 6-8 жылга камап жатат. Ал эми миллиондогон доллар акчаларды жеп койгон коррупционерлерди сот алгач уй камагына чыгарып, анан арзыбаган акча толотуп кое берип жатат. Айрымдарын актап да жатат.

Карапайым адамдар турмого тушуп ооруп жатса да кыйратып эч ким конул болбойт. Ал эми чондорго иш козголсо, соо болсо да "оорулуу" боло калышат...
08.08.2019. 23:42 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
274
Катталган:
21-06-2019
Соӊку аракети:
17-09-2019 15:04
Жынысы:
Белгисиз
0
nurzidaergeshova, эгер прокурор менен сотторун таза иштесе, эмнеге ТВЕА компаниясына кылмыш ишин козгогон жок?! Эмнеге Тогуз-Тороодо мыйзамсыз завод куруп баштаган кытайлар жоопко тартылган жок да, оз укуктары учун курошкон эл жоопко тартылып камалды?!

Эмнеге Садыр Жапаров турмодо, Мырзакматов куугунтукта, ал эми Раим миллионер олкодо чардап, тойлоп журот?! Ак адам турмодо, ууру боштондукта, бийликте отурганда, кайсы адилет сотторду айтып жатасын?!

Кана чындык?!
08.08.2019. 11:21 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
322
Катталган:
23-04-2016
Соӊку аракети:
24-02-2020 01:25
Жынысы:
Белгисиз
+5
Отставкага кетиш оной эле жоопко тартылыш керек адам олуп жатса отставкага кетип кутулмак беле
08.08.2019. 11:34 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
66
Катталган:
21-08-2014
Соӊку аракети:
31-08-2019 21:06
Жынысы:
Белгисиз
+2
_((( кокурок тушка атса аша киллер-снайпер жалдаган го
08.08.2019. 11:39 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1772
Катталган:
04-03-2017
Соӊку аракети:
24-02-2020 17:26
Жынысы:
Белгисиз
+3
АША жаман тойгуздун, бааары сенин айынан,качан тынасын деги. Соке сен да ылжырабай нары же бери кыл да. Бироон эртерээк тын, бироон эртерээк тынчыт да
08.08.2019. 11:58 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
720
Катталган:
09-11-2015
Соӊку аракети:
28-01-2020 16:18
Жынысы:
Белгисиз
-6
Аткан адам жооп бериш керек бийликтин өкүлүнө ок чыгарган деп.
08.08.2019. 12:39 
Тайпасы:
Жаран