реклама
super.kg logo

Канадалык ырчы Селин Дион дааратканага кеткен күйөрманы үчүн концертин токтотту

 

Канадалык белгилүү ырчы, композитор Селин Дион жеке концертинде дааратканага чыгып кеткен күйөрманы үчүн тыныгуу жасады. Тагыраагы, ырчы алдыңкы катардагы күйөрманы туруп кеткенин көрүп, ырдабай турууну чечкен.

Чет элдик басылмалардын маалыматына ылайык, Селин Диондун концерти АКШнын Лас-Вегас шаарындагы "Caesars Palace" комплексинде болгон. Ал ырдап жатканда алдыңкы катардагы көрүүчү туруп кеткенин байкап калып музыканы токтоткон. Качан гана күйөрманы өз орундугуна келгенде ырчы концертти уланткан. "Алдыңкы катарда отуруу үчүн аз акча төлөгөн жоксуз. Концертке кошкон салымыңыз үчүн кайра келишиңизди күттүм. Бул менин сизге көрсөткөн жардамым", - деген ал.

Селин Дион муну менен күйөрмандарына карата сый-урматын билдире алган.

Forbes журналы жакында эле дүйнөдөгү эң бай ырчы айымдарды аныктап, Селин Дион алдыңкы үчилтикти толуктай турганын маалымдаган.



Селин Дион Лас-Вегастагы концертинде дааратканага кеткен күйөрманы үчүн тыныгуу жасады

 
Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.


 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Рейтинг: Рейтинг 0 
Комментарийлер(7)
12.06.2019. 23:18 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
2557
Катталган:
11-01-2017
Соӊку аракети:
07-04-2020 20:32
Жынысы:
Белгисиз
+3
Молодец, куйорманды сыйлоо керек.
12.06.2019. 23:18 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1120
Катталган:
08-07-2011
Соӊку аракети:
07-04-2020 22:05
Жынысы:
Белгисиз
-4
Пиарбы? Понтпу? Тушунуктун жетишкениби? Балким туалетке кеткен адам менен суйлошуп алган сценарийби? Балким саясат, ким билсин? Ушул жанылыкты жазган супер- инфого албаан рахмат!!!
12.06.2019. 23:47 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
114
Катталган:
03-12-2018
Соӊку аракети:
03-12-2019 15:08
Жынысы:
Белгисиз
+2
Маданияттуулук
13.06.2019. 00:13 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
33
Катталган:
21-03-2017
Соӊку аракети:
07-02-2020 22:26
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек
0
мынча сулуу аял)молодец ушул европалыктардын кээ бир адамгерчиликтуулугу жагат!
13.06.2019. 04:33 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
136
Катталган:
25-02-2019
Соӊку аракети:
07-04-2020 22:27
Жынысы:
Белгисиз
+2
Aisle, Канадалык ырчы, Европалык эмес))
Же сиз Европа түспөлүн айтып атаспы?)
13.06.2019. 17:18 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
78
Катталган:
04-10-2007
Соӊку аракети:
06-12-2019 22:57
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек
0
Карыбады а.
Медиа-портал
14.06.2019. 12:05 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
612
Катталган:
09-04-2019
Соӊку аракети:
06-04-2020 23:06
Жынысы:
Белгисиз
0
Маданияттуулук.
1