реклама
super.kg logo

Аваз Акимов жана Айдана Дека Ардак грамота менен сыйланышты

 

Махабат майрамында күйөрмандарына концерт тартуулаган ырчы Аваз Акимов жана Айдана Дека Ардак грамота менен сыйланышты.

Сыйлыкты Маданият, маалымат жана туризм министрлигинин өкүлдөрү тапшырды.

Аталган концертте алып баруучулук кызматты Эмил Эсеналиев жана Айзада Жамгырчиева аркалашууда.

Ал эми эки ырчынын концерти уланууда.



Айдана Дека - "Бийле, бийле"

Айдананын колун сураган Аваз, сүйүктүүсүн жашырган Алмаз Шаадаев. Концерттен видеорепортаж

 
Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.


 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Рейтинг: Рейтинг 2 
Комментарийлер(9)
14.02.2019. 20:51 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
444
Катталган:
10-09-2012
Соӊку аракети:
21-05-2020 15:21
Жынысы:
Белгисиз
+5
Кайсы кызматына?...
14.02.2019. 20:58 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
91
Катталган:
09-08-2015
Соӊку аракети:
02-06-2020 20:35
Жынысы:
Белгисиз
+3
Сатып алышкан го. Именно концертинде сыйлык алганы укмуш экен...
14.02.2019. 21:00 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
5
Катталган:
20-04-2014
Соӊку аракети:
31-05-2020 22:36
Жынысы:
Белгисиз
+3
Бири-бирини суйуп коюшсале бере береткенда))
tavanova.sarah түзөттү 2019-02-14 21:00:45
14.02.2019. 21:22 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
103
Катталган:
21-09-2012
Соӊку аракети:
14-01-2020 19:39
Жынысы:
Белгисиз
+3
Аваздын крышасы бар болсо керек маданияттын сыкты кызматкерин да алган.Эми баарынан Айданамы ардак грамота алып алганы кызык.
15.02.2019. 00:22 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
240
Катталган:
07-08-2017
Соӊку аракети:
02-06-2020 22:31
Жынысы:
Белгисиз
+5
Мен гитара чертсем итим уулуй берет. Итиме да грамота бергиле деп суйлошуп корсом окшойт.
15.02.2019. 09:47 
Тайпасы:
Кыймылы жок
Комментарийлердин саны:
28
Катталган:
16-03-2018
Соӊку аракети:
14-06-2019 17:20
Жынысы:
Белгисиз
0
Комментарий жазгандар Барс баатыр, Фараон Карона,Алинур! Нигинер укмуш,баатырларча экен.Бирок мээңер бош экен. Ардак грамота менен мыкты кызматкердин айырмасын,салмагын билип алгыла. Силердей сабатсыздар жок болушун каалайт элек...Окугула!! ӨӨӨй китеп окугула.Аваз Айдана изденип жатат.Иштеп жатат демек алганга татыктуу...Туура кабыл алгыла!Бай болгурлар!!!
15.02.2019. 11:37 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
497
Катталган:
01-03-2018
Соӊку аракети:
02-06-2020 22:34
Жынысы:
Белгисиз
-1
Fresh_hit,сенин башын укмуш иштейт турбайбы. Эл билет кандай ырчылар экенин. Аваздын бир аз таланты болбосо деканын кайдагы талантына берет оозун кывыратып ырдаганы учунбу. Маданият министирин баркы кеткен. Алар ылгабайт кечеги ырдап чыккандарга эмгек синиртип коюшат го керек болсо. Анан дагы бизде концерт бергендерге концерт убагында сыйлык тапшыруу көнүмүш адат болуп калган
15.02.2019. 12:25 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
240
Катталган:
07-08-2017
Соӊку аракети:
02-06-2020 22:31
Жынысы:
Белгисиз
-1
Fresh_hit,Сенин мээн бардай жазыптырсын го. Кайсы созумдо турат Аваз же Айдана деп? Акылдуу корунойун дегенсин го. Чынында мамлекеттик сыйлыктардын баркын кетирип бутурушту.
Alinur96kg түзөттү 2019-02-15 12:32:18
Super TV
16.02.2019. 08:34 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
249
Катталган:
12-08-2016
Соӊку аракети:
15-03-2020 09:03
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Барселона(Камп Ноу)
0
Бактылуу болгула!Туугандар жакшы каалоо тилек айтып койгулада,буларда жакшы ниет менен баш кошуп жатышат да акыры.
1