super.kg logo
«Жылдын супер актёру» (Добуш берүү токтотулган)


Аскат Сулайманов, «Такебай»
45,7% (530)
Эмил Эсеналиев, «Апамды издеп-2»
16,6% (193)
Азамат Уланов, «Апамды издеп-2»
9,4% (109)
Улугбек Кадыров, «Делбирим»
7,2% (84)
Адиз Ражапов, «Делбирим»
5,7% (66)
Адилет Усубалиев, «Жамгырдан кийин»
5,5% (64)
Марат Амираев, «Такебай»
4,2% (49)
Тауекел Мусилим, «Апамды издеп-2»
4% (46)
Улан Султангазиев, «Жамгырдан кийин»
1,6% (19)

Жалпы добуш (1160)


"Мен Данияр Үсөновду 2013-жылы Малайзияда каза болгон деп уккам". Бакиевдин заманында өкмөт башчы болуп турган Данияр Үсөнов кантип Даниил Урицкийге айланып калды?

 

Кечээ, 27-июль күнү Беларустун жалпыга маалымдоо каражаттары Кыргыз өлкөсүнүн мурдагы премьер-министри, издөөдө жүргөн Данияр Үсөнов тууралуу маалымат жана анын сүрөтүн жарыялаган. Анын учурда "Беларусь улуттук биотехнология корпорациясы" ЖАКсын жетектей тургандыгы, Данияр Үсөнов өзүн Даниил Урицкий деп тааныштыргандыгы кызуу талкууга түшүп жатат.

Жогорудагы маалыматка улай, Беларустун "naviny.by" маалымат порталы Урицкийден комментарий алганын билдирген. "Сиз чындап эле Кыргыз өлкөсүнүн мурдагы өкмөт башчысы болосузбу?" деген суроого ал "Кыргыздардан сурап алгыла" деп жооп берген. Башка суроолорго жооп берүүдөн Данияр Токтогулович Үсөнов-Даниил Тимурович Урицкий баш тарткан. Бирок ал журналисттерге Даниил Урицкий деген аты-жөнү жазылган Беларустун паспортун көрсөткөн. "Демек, сизди Данияр Үсөнов деп жаткандардын маалыматын анда четке кагасызбы?" деген суроого жоопту так айткан эмес. Бирок артынан эле "Мен Кыргыз Республикасынын премьер-министри болгон Данияр Үсөновду 2013-жылы Малайзияда каза болгон деп уккам" деген Даниил Урицкий.

Өзүн Даниил Урицкий деп тааныштырып баштаган Данияр Үсөнов.
2018-жылдын 27-июль күнү тартылган сүрөт. Фото: naviny.by


Данияр Үсөнов
2009-жылдын 21-декабрынан 2010-жылдын 7-апрелине чейин Кыргыз мамлекетинин премьер-министри болуп турган. Ал бул кызматта турганда жылуулук жана электр энергиясынын тарифи жогорулаган. Апрель окуясынан кийин чет жакка чыгып кеткен. 2014-жылы Апрель окуясы боюнча "Ала-Тоо" аянтындагы элди атууга катыштыгы бар деп Үсөнов сыртынан өмүр бою эркинен ажыратылсын деген өкүм сот тарабынан чыккан.


Анын жубайы Динара Исаева Жогорку Кеңештин 5-чакырылышына "Ата Журт" партиясынын тизмеси менен депутат болуп шайланган. Учурда "Республика-Ата Журт" фракциясынан Жогорку Кеңештин депутаты. Айрым маалыматтарга караганда, Динара Исаеванын Данияр Үсөнов менен ажырашып кеткендиги айтылат.


кошулду


Даниил Урицкий заводдор комплексинин ачылышында

 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг -2 
Комментарийлер(22)
28.07.2018. 19:56 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
153
Катталган:
16-06-2016
Соӊку аракети:
06-12-2019 22:29
Жынысы:
Белгисиз
+12
Шумдугуң кургур заман эй...
28.07.2018. 20:11 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
278
Катталган:
08-02-2017
Соӊку аракети:
11-12-2019 16:09
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Москва
+15
Аялы акча которуп турса милионер болуп журо берет да,ажыраштык деп коюп)) элдин убалы барго коркпойсунарбы...?
28.07.2018. 20:12 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
278
Катталган:
08-02-2017
Соӊку аракети:
11-12-2019 16:09
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Москва
+15
Ушундай адамдардын айынан биздин олко жакыр мамлекеттердин тизмесине кирип отурат!
28.07.2018. 20:21 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
506
Катталган:
30-10-2014
Соӊку аракети:
10-11-2019 07:50
Жынысы:
Белгисиз
+10
Уйруский деп койгонунда топ кеишмек экен.
28.07.2018. 20:34 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1166
Катталган:
23-09-2015
Соӊку аракети:
12-12-2019 17:22
Жынысы:
Белгисиз
+15
Электр энергияга болгон тариф ал кеткенден кийин деле кымбаттадыго.
29.07.2018. 11:12 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
316
Катталган:
26-06-2017
Соӊку аракети:
23-09-2018 06:13
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Гульча
+2
Alixan-Nookat.2015,азыр ал иштеп жаткан убактагыдан кымбат. Ал убакта мекткптерде акча чогултулбайт эле китептерге деп. А азыр аша келгенден бери пайда болду кайра
28.07.2018. 20:36 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
91
Катталган:
02-05-2017
Соӊку аракети:
18-11-2019 02:15
Жынысы:
Белгисиз
+11
Эмне деген заман , өзүн өзү өлдү деп.
28.07.2018. 22:25 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
640
Катталган:
09-04-2017
Соӊку аракети:
11-12-2019 22:39
Жынысы:
Белгисиз
+4
Озунун козунчо озуно куран багыштап окуп койсо кана!
Тируу жургон кишиге куран окуса, каргыштанда жаман деп уккам?!
28.07.2018. 22:39 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
341
Катталган:
26-01-2017
Соӊку аракети:
12-12-2019 18:40
Жынысы:
Белгисиз
+5
Мамлекеттин алсыздыгы,эгер кучтуу болсо Бакиев,Усоновдун бут урук туугандарынын байлыгын арест кылып салса болот эле/Эмне Данияр Усоновдун аялы ушул даража,денгээлге озу жетиптирбиии????
Не болсо дагы куйоосунун салымы бар да,ошон учун депутаттыктан кетирип,бут мулкторун арестке алыш керек менин оюум
28.07.2018. 22:57 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
40
Катталган:
23-10-2017
Соӊку аракети:
04-12-2019 14:31
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
ПИШПЕК
+7
Бийликтегилердин бети бетон болуп буткон
29.07.2018. 00:27 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
195
Катталган:
22-04-2017
Соӊку аракети:
07-02-2019 03:45
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
ЖАЛАЛ-АБАД
+15
60 тыйын телефонго кетип свет 1 сомго кымбаттаганы үчүн бийлик кетип 90го жакын адамдын жаны кыйылды. Азыр андан хуже кымбаттап жатат. Алар жакшыраак иштеген окшойт
29.07.2018. 03:59 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
7
Катталган:
12-06-2017
Соӊку аракети:
12-12-2019 19:29
Жынысы:
Белгисиз
0
Свет кымбаттады тияк бияк деп тантырап жатышты эле эмне болду кийин? Жыргап кеттиби? Тышты карыз 2,3 эсе өсүп, бийлике жетүү үчүн Ош окуясын баштап, элди курмандыка чаап))) Мамлекет жок болойун деп калды, дагы уялбай ээкономика өнүгүп баратат дешет уяты жоктор.... Адахан Мадумаров бийлике келмейин эч качан өнүгүү болбойт!
29.07.2018. 11:04 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
31
Катталган:
03-09-2016
Соӊку аракети:
27-11-2019 05:15
Жынысы:
Белгисиз
+3
Даана акмак кишиго. Сен Данияр Усоновду кайдан тааныйсын Даниил Урицкий, Малайзияда олгон деп уккам деп коет. Аты жонунду озгортуп койсом болду деп атасынбы? Эркектей эле болбойсунбу жашырынбай. Жакында баары ортого чыгып абийрин тогулот.
29.07.2018. 11:07 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
31
Катталган:
03-09-2016
Соӊку аракети:
27-11-2019 05:15
Жынысы:
Белгисиз
+4
Кыргыздардан сурап алгыла дегенине караганда мен ошолмун Кыргыздар таанышат дегенида.
29.07.2018. 12:38 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
652
Катталган:
02-04-2018
Соӊку аракети:
12-12-2019 16:19
Жынысы:
Белгисиз
+2
Азыркылар эмне жыргатышып жатышабы?Эмне свет кымбаттаган жокпу?! Даже таза сууну сатып жатышатко!Бакиев жаман болсода ал убакта тышкы карызды азайткан башкасын айтпай эле койойун!Андан кийинкиси тышкы карызды төбө чачты тик тургуза турган кылып кеттиго!
29.07.2018. 13:56 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
46
Катталган:
14-07-2016
Соӊку аракети:
10-12-2019 00:10
Жынысы:
Белгисиз
0
Ал кезде жакшыле иштешкен болгону президент ХХХХХ деген отто онугуп кеткен болчу кее бир адам соройлордун кызыкчылыгына.
Модератор admin_portal түзөттү 2018-07-30 08:50:34
29.07.2018. 14:21 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
553
Катталган:
30-11-2011
Соӊку аракети:
12-12-2019 13:12
Жынысы:
Белгисиз
0
Бул кишинин самолёттору кайда азыр?Ким билет?Же ала кеткенби озу менен кошо?
29.07.2018. 17:45 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
39
Катталган:
22-03-2018
Соӊку аракети:
29-12-2018 01:23
Жынысы:
Белгисиз
0
Аа барысы бир гор булардын таза коом озу жок
29.07.2018. 19:16 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
14
Катталган:
28-04-2017
Соӊку аракети:
09-12-2019 20:08
Жынысы:
Белгисиз
0

Эх заман, заман кайда эле баратабыз өзу.
29.07.2018. 22:00 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
272
Катталган:
14-11-2015
Соӊку аракети:
12-12-2019 00:34
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Шахризааданын жомогу
+1
Оз элинен куулуп, туулган жеринин топурагына зар болуп жашагандан откон кордук жок болуш керек. Уурдап жеген оокатынар кантип аш болуп жатат. Элдин ырыскысын уурдап качкандан коро, олуп алса ошол женил болчу. Сендей саткындарга кудайдын каргышы болсун!
30.07.2018. 11:12 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
435
Катталган:
19-05-2014
Соӊку аракети:
12-12-2019 15:39
Жынысы:
Белгисиз
0
Неме тукум жумурткага олло окшош экенго бул жагы а?
30.07.2018. 12:24 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
100
Катталган:
14-04-2018
Соӊку аракети:
25-05-2019 13:44
Жынысы:
Белгисиз
+1
Ай бети жоок кантип Кудайды тик каратып жалган суйлойт, айдан ачык эле корунуп турбайбы Данияр Усенов экени болгону чачы бир аз агарыптыр бир аз карый тушуптур, эмне учун Жогору жактагылар унчукпай отурат? Же эмне ошончолук ушундай шылуундарга кучу жетпеген аласызбы Кыргыз? Менмин деген букадай депутаттар креслодо эмнени карап отурат? Ушундай жегичтерди Элдин алдына алып чыгып ащкере кылып жок кылам деп чындыкты чыркыраткан Улан Эгизбаев кете берди мынтип Эли учун куйуп,Арман Дуйно!!!
1