реклама
super.kg logo

"Жалгыз гана Нарын районунда оорукана жок" дейт депутат

 

Жалгыз гана Нарын районунда оорукана жок. Бул маселени депутат Алмасбек Акматов Жогорку Кеңештин 7-июндагы жыйынында көтөрдү. Эл өкүлү мындан улам тез аранын ичинде болгону 60 орундуу оорукана салуу керектигин сунуштады.

"Райондук оорукана буга чейин губернатор жана акимдердин шалаакылыгынан улам жоюлуп кеткен экен. Жакында эл менен жолугушууга барсам, маселени дагы көтөрүштү. Жергиликтүү кеңештин депутаттары, эл өзү дагы мага чейин көтөрүп келген. Бирок эч кандай жыйынтык чыккан эмес. Ошондуктан тез арада оорукана салуу боюнча өкмөткө кайрылам. Ага бюджеттен 30 миллион сом талап кылынат", - деди Акматов.

Депутат 40 миңден ашык калкы бар район эли ооруп калса, оорукананын жоктугу өзү чоң көйгөй жаратып жатканын кошумчалады.



 
Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.


 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Рейтинг: Рейтинг -2 
Комментарийлер(9)
07.06.2018. 10:34 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
697
Катталган:
31-05-2016
Соӊку аракети:
03-08-2018 11:47
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бавария Мюнхен.
+1
Уялса деле болмок экен бул адам. Негизи Нарын районунда 50 миндей эл жашаса, райондун чок ортосунда облус борбору Нарын шаары орун алса, ошол шаардык/облустук ооруканага корунушсо болот го...

Эми дагы бир оорукана курган менен, ага зарылчылык болбогон сон кимге керек?!!

Ак-Талаа же Тогуз-Тороо райондорунда оррукана жок десенер анда башка кеп эле...

Уят го, муктаждык жок туруп эле оорукана курабыз дейсинер ..
07.06.2018. 11:37 
Тайпасы:
Кыймылы жок
Комментарийлердин саны:
720
Катталган:
04-03-2017
Соӊку аракети:
17-05-2019 09:34
Жынысы:
Белгисиз
-1
fantomas,Туура.Салыш керек килейген нарын облусуна бир облустук оорукана жетмек беле?Акылдуу болбосон.Акчанын баарын эле ошко сала бербей.Нарындыктар каралбай эле калды.Эми бир оорукана салалы десе ызылдайсынар.
Azat.97 түзөттү 2018-06-07 11:38:14
07.06.2018. 11:53 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
697
Катталган:
31-05-2016
Соӊку аракети:
03-08-2018 11:47
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бавария Мюнхен.
+1
Azat.97, Клиейген Нарын облусунда бир Кара-Суу районунун элинен аз адам жашайт. Ошол бир райондо (Кара-Суу) болгону бир райондук оорукана бар...

Ал эми Нарын облусунда Жумгал, Кочкор, Ак-Талаа, Ат-Башы райондорунда бирден рай.оорукана, Нарын шаарында шаардык/облустук оорукана боло туруп аз корунуп жатабы?!!
Модератор admin_superstan түзөттү 2018-06-07 12:22:56
07.06.2018. 10:35 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
697
Катталган:
31-05-2016
Соӊку аракети:
03-08-2018 11:47
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бавария Мюнхен.
+2
Тигине, Бишкекте онкологиялык оорукана каражат жетишсиздигинен курулуп бутпой турат. Ошону куруп бутургуло андан коро... Онкологиялык оорулар акыркы 30 жылда 10-20 эселеп осуп кетти, бери болгондо...
07.06.2018. 11:17 
Тайпасы:
Кыймылы жок
Комментарийлердин саны:
34
Катталган:
19-12-2010
Соӊку аракети:
07-03-2019 18:32
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек
-2
fantomas, областын борборунда оорукана болбосо бул кандай корунуш? Созсуз куруш керек!!! Жазат десе эле ар нерсени жаза бербесен!!!
07.06.2018. 11:55 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
697
Катталган:
31-05-2016
Соӊку аракети:
03-08-2018 11:47
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бавария Мюнхен.
+1
akylbekkg, Нарын облусунда облустук оорукана жок деп ким айтты сага?!! Нарын шаарында оорукана боло туруп, ошол Нарын шаары орун алнан Нарын районуна дагы бир оорукана салыш керек имиш, райондук оорукана... Муктаждык болбосо салып эмне кереги бар, ыя?!!
07.06.2018. 13:50 
Тайпасы:
Кыймылы жок
Комментарийлердин саны:
34
Катталган:
19-12-2010
Соӊку аракети:
07-03-2019 18:32
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек
-1
fantomas,муктаждык болбосо эмнеге айтып чыкмак эле? Биринчи билиминди жогорулатып анан бир нерсе жазсан. Нарын районунун борбору Нарын шаары. Областын борбору да нарын шаары болуп эсептелет! Нарын районунда оорукана жок деген областын борборунда да оорукана жок дегенди билдирет! Нарын шаарында оорукана жок деп айтпайм. Бар бирок айылдык денгээлде салынган оорукана!!! Коп оорулууларды дарылай албайбыз деп Бишкеке жибере беришет!
akylbekkg түзөттү 2018-06-07 13:53:58
07.06.2018. 16:52 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
697
Катталган:
31-05-2016
Соӊку аракети:
03-08-2018 11:47
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бавария Мюнхен.
+1
akylbekkg,

Эми ошол оокукана начар болсо ондош керек, чонойтуш керек, дагы бир оорукана курбастан...
Модератор admin_superstan түзөттү 2018-06-07 17:34:38
07.06.2018. 18:51 
Тайпасы:
Кыймылы жок
Комментарийлердин саны:
34
Катталган:
19-12-2010
Соӊку аракети:
07-03-2019 18:32
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек
-1
fantomas,эскини жамагандан коро жаны салынса бир топ эффективдуу болмок жана акча жагынан коп айырма бербейт! Буга далил катары тарых музейин алсак болот. Ошол ондоого кеткен акчага жаны тарых музейин салып койсо болот эле!
1