super.kg logo
«Жылдын супер саундтреги»

Жыйынтык

Башка сурамжылоолор


Президент "Саякбайды" көрдү. "Буга чейинки президенттер тасма көрүүгө келчү эмес" дейт тасма режиссёру

 

Президент Сооронбай Жээнбеков 5-май күнү "Манас" кинотеатрынан "Саякбай" тасмасын көрдү. Бул тууралуу SUPER.KG'ге тасманын режиссёру Эрнест Абдыжапаров кабарлады. Анын айтымында, буга чейин мурдагы президент Алмазбек Атамбаевге да тасманы көрүү сунушталып, бирок ал көргөн эмес.

"Былтыртан бери "Саякбай манасчы" эл аралык фондунун президенти, Жогорку Кеңештин аппарат жетекчиси Саматбек Ибраев мурдагы президент Алмазбек Шаршеновичке тасманы көрсөтүүгө аракет кылып келген. Бирок ал киши көрбөй койгон. Бир айга жетпеген убакыт мурун төрага Дастан Жумабеков көрүп кеткен. 5-май күнү Саматбек Ибраев мага телефон чалып, президент Сооронбай Жээнбеков тасманы көрүүгө макул болгонун айтты. Ошентип президент тасманы "Манас" кинотеатрына атайын өзү келип көрүп кетти. Бул бизге аябагандай жакшы саамалык болду. Анткени буга чейинки президенттер тасма көрүүгө келчү эмес. Сооронбай Жээнбековдун бул аракети бизге чоң шык жаратты.

Андан сырткары, 3-май күнү Ысык-Көл облусуна болгон иш-сапарында Тоң районунан жолугушуп, Тоң жергесин райондук администрация эмес, маданий корукка айландыруу боюнча сөз кылдым эле. Ал киши жактырды. Себеби бир канча жылдан бери ушул демилгени көтөрүп келдим. 14 жыл мурун Жогорку Кеңештин депутаттары тарабынан мыйзам долбоору сунушталып, бирок өтпөй калган. Мына ушул демилге да ишке ашып калат деген үмүт пайда болду", - деди режиссёр Абдыжапаров.



 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 7 
Комментарийлер(20)
06.05.2018. 11:45 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
46
Катталган:
17-12-2013
Соӊку аракети:
04-10-2019 15:20
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек
+58
Эл менен эл болгон,жонокой президент
06.05.2018. 11:49 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
38
Катталган:
04-06-2017
Соӊку аракети:
04-12-2019 10:02
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Лондон
+42
Урматтуу президент коп жашап, кыргыз элинин келечегин туздоп бериниз!
06.05.2018. 12:08 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
697
Катталган:
31-05-2016
Соӊку аракети:
03-08-2018 11:47
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бавария Мюнхен.
-28
Bulak25, очпогон умут да эми силердики...

Бакиев бийликке келгенде сага окшоп ага умут арткандар коп болгон. Атамбаевке тем более, мына мына жашоо онолот деп... Акталдыбы ошол умуттор?!! Мейли Сокенин Кара-Кулжалык жердештери менен кошоматчылары каалаганча минус бассын, андан чындык озгорбойт... Сокенин кантип такка келгенинен кабарынар барбы?!! Коркутуу-уркутуулор, шайлоодо чон муштум зоокурлору, ачык эле добуш сатып алуулар, миллиондогон жарандардын шайлуу укугунун чектелиши
06.05.2018. 13:06 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1802
Катталган:
12-09-2017
Соӊку аракети:
06-12-2019 18:36
Жынысы:
Белгисиз
+7
fantomas,Элди уркутуп келдиби,коркутуп келдиби ал убакыт отту уже,алдыга карай жылыш керек.Мындан ары да ыйманы менен эл учун олконун онугушу учун иштеп берсе,кыргыз элинин умуту ошол.Азыркы баштаган иштери жаман эмес,атмбаевдин сасыткы командасынан эми аран кутулуп жаны окмот тузуп иштей баштады.Куздо коробуз эмнелерди кылганын,ошондо баа беребиз.Корутунду чыгарганы али эрте.
06.05.2018. 13:10 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
697
Катталган:
31-05-2016
Соӊку аракети:
03-08-2018 11:47
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бавария Мюнхен.
+1
Dembele84, айтканын туура, кошуламын. Бирок иштейм деген адам кадр маселесине конул бурат. Азыркы Окмоттун курамын кара, дээрлик баары эле мурункулар. Эртен эле куз келет, ошондо да жарытып иш кылышпаса, убакыт бериш керек деп чыгышат бийликтин Арзыматтары...
06.05.2018. 20:38 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
371
Катталган:
31-05-2017
Соӊку аракети:
03-08-2019 07:55
Жынысы:
Белгисиз
-2
fantomas,туура,калет соз
06.05.2018. 12:16 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
697
Катталган:
31-05-2016
Соӊку аракети:
03-08-2018 11:47
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бавария Мюнхен.
-4
Bulak25, Элибизде болоор бала б....н дейт, Соке 20 жыл саясатта журуп эл учун бир кызматы эсте калбады эле. Ал Окмотту жетектеп турганда да жакшы иш жасалбады эле, "кандуу" контрабандалык жук боюнча териштируу жургузуунун ордуна басты басты кылып, ошол нерсени элге айтып чыккан Текебаев камалды, Садыр Жапаров камалды. Алар мына бугун да турмодо отурушат...

Сокенин президент болуп иш баштаганына 6 ай болду, 6 айда кадр алмагтыргандан башка эмне иш кылды Жээнбеков?!!
06.05.2018. 12:06 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
857
Катталган:
28-04-2016
Соӊку аракети:
31-05-2018 17:40
Жынысы:
Белгисиз
+15
Эми бул байкуш Атамбаевти дагын тушунсок болот.Атамбаев озуну тим эле болбой жылдыз эсептеп клип чыгарам,ыр чыгарам деп колу бошобосо керек))))
06.05.2018. 12:08 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
857
Катталган:
28-04-2016
Соӊку аракети:
31-05-2018 17:40
Жынысы:
Белгисиз
+9
Урматтуу Сооронбай Шарипович.Жума Намазыныз кабыл болсун!Ылайым Ак Жолтой президент болунуз!
06.05.2018. 12:15 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
4
Катталган:
11-01-2017
Соӊку аракети:
07-12-2019 11:35
Жынысы:
Белгисиз
-2
эми бир наам берип калабы деген ой да.
06.05.2018. 16:06 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
262
Катталган:
14-02-2015
Соӊку аракети:
28-10-2019 19:36
Жынысы:
Белгисиз
-3
Анан көрө көрүнүктүү бир иш кылса болмок 8 ай өттү
06.05.2018. 16:07 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
371
Катталган:
31-05-2017
Соӊку аракети:
03-08-2019 07:55
Жынысы:
Белгисиз
0
Атамбаев жонундо жазбай эле койгулачы,сураныч. Неужели не надоело за 6 лет???
06.05.2018. 21:58 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1461
Катталган:
04-03-2015
Соӊку аракети:
06-12-2019 13:49
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Эркин Тоо
0
Жакшыны жакшы дейм,жакшыны кантип жаман дейм эгер ал жакшы болсо
06.05.2018. 21:59 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
92
Катталган:
02-05-2017
Соӊку аракети:
21-07-2019 20:30
Жынысы:
Белгисиз
0
Ооба Атамбаевди жазбагылачы!

Аллергияны козгобой!
07.05.2018. 14:05 
Тайпасы:
Жаран