реклама
super.kg logo

Ырчы Кызсайкал Бөрүбаева кыздуу болду

 

20-февралда ырчы Кызсайкал Бөрүбаева менен жолдошу Эрнисттин үй-бүлөсүндө наристе үнү жаңырды. Дегенибиз, ырчы мындан бир нече күн мурда кош бойлуу экенин SUPER KG порталына билдирген эле. Эки жаштын ата-энелери бизге жакшы жаңылыгын айтышып, кубанычтары менен бөлүштү.

Кызсайкалдын апасы Тамара Курманалиева: "Кызым көз жарганга чейин чоң эне болсом, эми "таене" деген эки статуска ээ болдум. Кудагыйым "неберем өзүмө куюп койгондой окшош экен" деп маңдайы жарыла кубанып жатат", - дейт, толкундана.

Ал эми Кызсайкалдын кайненеси Сейил Абдырашитова: "Учурда келиним менен неберемдин акыбалы жакшы. Кызым (ред. Кызсайкал) бизге кыз төрөп берип, бактылуу чоң ата, чоң эне кылды. Наристенин салмагы 2 килограмм 800 грамм, бою узун эмитен эле. УЗИден кыз экенин билгенден кийин алдын ала Альфия деген ысымды тандап койгонбуз. Учурда үйүбүздө чоң майрам болуп жатат. Куттуктап чалгандар көп болгондуктан телефонум бир топ убакытка чейин иштебей калып жатат", - деп билдирди.

Кызсайкал Бөрүбаева - куудул Кабыл Бөрүбаевдин кызы, ырчы Мажиттин карындашы. 6 жашынан тартып сахнага чыккан Кызсайкал "Достор", "Балалык", "Апакем" жана башка чыгармаларды аткарып ырчылыкка аралашкан.

Түгөйлөр өткөн жылдын жай айларында баш кошуп, сентябрда үйлөнүү үлпөтүн өткөрүшкөн.



 
Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.


 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Рейтинг: Рейтинг 0 
Комментарийлер(12)
21.02.2018. 23:25 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
69
Катталган:
14-09-2013
Соӊку аракети:
26-03-2020 19:16
Жынысы:
Белгисиз
+6
2 айдан кийин торойм деп атпады беле....эми эн негизгиси бактылуу кыздардан болсун)
zhanka1234 түзөттү 2018-02-21 23:25:50
21.02.2018. 23:29 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
107
Катталган:
15-01-2016
Соӊку аракети:
16-11-2019 18:12
Жынысы:
Белгисиз
+3
Бактылуу кыздардан болсун .
21.02.2018. 23:35 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
175
Катталган:
06-09-2017
Соӊку аракети:
25-05-2020 15:07
Жынысы:
Белгисиз
+3
Болсун болсун омурлуу ыймандуу кыздардан болсун
21.02.2018. 23:41 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1010
Катталган:
14-11-2015
Соӊку аракети:
23-04-2020 03:16
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Ата-энемдин журогу...
+3
2айдан кийин элего? 7айлык окшойт.Эмнеси болсо да омуру узун болуп,оздоруно буйрусун.
21.02.2018. 23:43 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
85
Катталган:
05-02-2018
Соӊку аракети:
31-01-2019 22:38
Жынысы:
Белгисиз
+2
Жети айлык болуп калдыбы дейин десем бою узун дейт.

АЛЛАХХЫМ бакыт берсин. Бешик боосу бек болсун!!!
22.02.2018. 00:32 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
15
Катталган:
14-05-2017
Соӊку аракети:
25-05-2020 16:15
Жынысы:
Белгисиз
+6
Супер Инфо "откондо жылдын жаз айларында Баш кошушкан" депсинер го.. Озунордун эле кабарынарды карасанар июлда деп турат. Июль айы силер учун жаз го ээ))))... Эми канча айлык болсо да, Бешик боосу бек болсун!!! Эн башкысы ыймандуу ырыс-кешиктуу, денсоолугу чын кыз болуп чонойсун. Кудайым бактылуу узуун омур берсин!!! 7 айлыкпы)) же 9 айлыкпы))). Иши кылып ата энесинин суйуусунон жаралган кыз да.
22.02.2018. 00:32 
Тайпасы:
Кыймылы жок
Комментарийлердин саны:
60
Катталган:
08-04-2011
Соӊку аракети:
01-07-2019 02:20
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
бишкек
+6
Ушул кыздын ырлырын же бир ырын уукан билген киши барбы? Бирок азыр эки кишини бир эле ырчы болуп чыгат,таң калыштуу деле эмес.Мейли эми ким болсо да бактылуу болсун,кызынын өмүрү узун болсун.Жоолук салынып калыптыр эми ырчылыкты жыйыштырып эле коёт деп ишенели
22.02.2018. 00:45 
Тайпасы:
Кыймылы жок
Комментарийлердин саны:
67
Катталган:
27-02-2014
Соӊку аракети:
03-01-2019 23:09
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
ош
+1
ksb,жолдошум дин жолундагы адам чыгармачылыкты жыйыштырам деп интервью берген элего. Кызынын омуру узун ырыс кешиктуу болсун.
22.02.2018. 01:02 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
5
Катталган:
20-09-2012
Соӊку аракети:
22-05-2020 10:51
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек шаары
+3
Кудай сактай көр, дагы күмөн санооңор башталдыбы,балким эки айдан кийин деп эсебинен жаңылгандыр, жай айларында турмушка чыгып жатса дароо боюнда болуп калды да, же болбосо чындап айына жетпей төрөдү.

Бешик боолору бек болуп, ыймандуу, акылдуу, эл керегине жараган, ден соолугу чың кыздардан болсун. Бактылуу болгула.
22.02.2018. 04:06 
Тайпасы:
Кыймылы жок
Комментарийлердин саны:
44
Катталган:
02-01-2017
Соӊку аракети:
01-10-2019 14:40
Жынысы:
Белгисиз
+4
Ар бир пенде бактылуу болууга татыктуу
7 айлыкпы 9 айлыкпы 11 айлыкпы сизге бизге кандай айырма?
Эн негизгиси акыл эстуу инсандардан болсун. Асманы ачык келечеги кен ден соолугу чын ыйманы бекем болсун
Кичинекейдин омуру узун д.с чын болсун
22.02.2018. 15:38 
Тайпасы:
Кыймылы жок
Комментарийлердин саны:
263
Катталган:
26-03-2017
Соӊку аракети:
07-11-2018 15:17
Жынысы:
Белгисиз
+1
Эне боулушун менее куттуктайм синдим
28.02.2018. 18:25 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
205
Катталган:
16-02-2018
Соӊку аракети:
25-05-2020 10:54
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек
0
Кут болсун!! Ыймандуу балдардан болсун!! Кызсайкалды го тааныйм, бирок куйоо баланы билбейм да, укпаптырмын. Билгендер айтып койгулачы? Не болгон бала? Инстаграммда улам эле чыга берет ко? Атактуу адамдай болуп.
1