реклама
super.kg logo

Кара-Суу районунда 6 жаштагы кызды машина сүзүп кетип каза болду

 

Кара-Суу районунда 6 жаштагы кызды машина сүзүп кетип каза болду. Бул тууралуу бүгүн, 29-январда Ош облустук ички иштер башкармалыгынан билдиришти.

Маалыматка караганда, кырсык 27-январда саат 22:00 чамасында аталган райондун Шарк айыл аймагында болгон.

"1989-жылы туулган айдоочу Дэу Матиз үлгүсүндөгү унаасы менен 6 жашар кызды сүзүп алган. Кырсыктын кесепетинен жабыркаган кыз ошол жерден жан берген", - деп айтылат Ош ОИИБинин маалыматында.

Учурда аталган кырсык боюнча тийиштүү экспертиза жүргүзүү тапшырылып, иликтөө иш-чаралары жүрүп жатат.



 
Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.


 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Рейтинг: Рейтинг -2 
Комментарийлер(16)
29.01.2018. 13:48 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
481
Катталган:
14-08-2017
Соӊку аракети:
12-06-2019 18:21
Жынысы:
Белгисиз
-8
Адам сузуп олтургондордун иши сотко жетпей жабылып, эч жаза алышпай жатат...

Биринчиден тосмо арыз деген тушунукту жойгула...

Экинчиден адам сузуп олтургон айдоочу ар бир каза болгондордун уй-булосуно 200 мин сомдон толоп берууго милдеттендирилиши керек...

Акчалай жазадан тышкары, адам олумуно себепкер болгон айдоочуларды 3-5 жылга турмого камаш керек, эч кандай амнистия колдонуу укугу жок болуп...

Абактан чыккан сон 2 жыл машина айдоо укугу ч
29.01.2018. 14:01 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
115
Катталган:
28-12-2016
Соӊку аракети:
06-05-2020 23:26
Жынысы:
Белгисиз
+4
Too-tash, сен бир жактуу жазып озундун оюнду толук тушундуро албайсын. Кокустук болушу мумкун деген ойлор сага келбейт. Бир аз оку, илим ал, тушунуксуз бирдемелерди коп жазып коёсун.
29.01.2018. 14:39 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
481
Катталган:
14-08-2017
Соӊку аракети:
12-06-2019 18:21
Жынысы:
Белгисиз
0
ajydaar, биринчиден жол эрежелери бекеринен иштелип чыккан эмес... Айыл арасында ылдамдык 60км/сааттан ашпаш керек... Айрым жерлерде ылдамдык 40 км/саатына, 20км/саатына деген жерлер бар... Айдоочулар ошол эрежелерге баш ийген кундо, кокустук, кырсык болгон кундо да жогорудагыдпй адам омурун алган кырсыктар ото аз болмок...

Сен кепилдик бере аласынбы, жогорудагы матиздин ылдамдыгы 60км/сааттан томон болгонуна?!!
29.01.2018. 14:42 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
481
Катталган:
14-08-2017
Соӊку аракети:
12-06-2019 18:21
Жынысы:
Белгисиз
-1
ajydaar, илим-билимди сен ал, озун билесин, диний фанаттардын дуйно таанымы ото чектелуу экенин.....
29.01.2018. 14:08 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
112
Катталган:
04-06-2013
Соӊку аракети:
04-06-2020 15:26
Жынысы:
Белгисиз
+6
Too-tash,Сен мыйзам жазсан болчудай экен!
Атайлап сузгондорго ушул мыйзамынды колдонсо болчудай.
Кееде кокустук да болуп кететда,чуркап чыга калат жаш балдар.
29.01.2018. 14:13 
Тайпасы:
Кыймылы жок
Комментарийлердин саны:
524
Катталган:
28-02-2015
Соӊку аракети:
10-04-2018 19:31
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Кыргызстан
+3
Bayjigit83,
Атайылап сүзгөндөр да болобу?
Өчөшүп жургөнүн же болбосо жолдо кетип атканды айдоочу кана сүзүп өлтүрөйүн деп ойлошобу?
Тообо кылдым,эчким атайы сүзбөсө керек
29.01.2018. 14:41 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
481
Катталган:
14-08-2017
Соӊку аракети:
12-06-2019 18:21
Жынысы:
Белгисиз
-3
beka1207, айыл арасында саатына 90-100 км/саат ылдамдыкта машине айдагандар, пешеходду, светафордун кызыл жарыгын козго илбей машине айдагандарды кандай классификация кыласын?!! Алар да кокустук болобу?!!
29.01.2018. 14:09 
Тайпасы:
Кыймылы жок
Комментарийлердин саны:
118
Катталган:
26-11-2016
Соӊку аракети:
03-11-2019 02:50
Жынысы:
Белгисиз
+8
Жаман иш болуптур,озумдун 6жаштагы кызымды ойлоп журогум жарылганы калды ата энесине сабыр,кырсык каш кабак ортосундо бирок-опколоп айдагандар бар ичип алып айдагандар барда
29.01.2018. 14:18 
Тайпасы:
Кыймылы жок
Комментарийлердин саны:
50
Катталган:
28-12-2017
Соӊку аракети:
04-11-2018 17:32
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Москва
+5
түнкү ондо байкуш кыз неге көчөдө жүрөт экен ээ
мынандай суукта
29.01.2018. 14:42 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
27
Катталган:
13-05-2016
Соӊку аракети:
24-02-2020 11:37
Жынысы:
Белгисиз
+2
Айдоочулар га да кыйын,адамдар машинадан эмес,машина адамдан коркот,россия башка олколордой кылып адамдарга да пешеходдон отпосо штраф толой турган кылып койсо,ошол айдоочулар да женил болмок.
29.01.2018. 14:44 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
481
Катталган:
14-08-2017
Соӊку аракети:
12-06-2019 18:21
Жынысы:
Белгисиз
-3
Aikan1966, Кыргызстанда айдоочулардын 70%ти учун пешеход деген тушунук жок, пешеходго жакындаганда ылдамдыгын азайтпастан мин менен отуп кетет зуулдап... Пешеходду кое беруу деген тушунук жок....
29.01.2018. 15:05 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
481
Катталган:
14-08-2017
Соӊку аракети:
12-06-2019 18:21
Жынысы:
Белгисиз
-2
Жогоруда баары эле озун ойлоп жазыптыр, кокустук болсо, тигил-бул деп...

Кыргызстандагы АДАМ ОМУРУН АЛГАН жол кырсыктарынын канча процентин кокустук деп баалоого болот, эгер копчулук ДТПнын куноокорлору каршы тилкеге чыкса унаасы менен, светафордо кызыл чырактан отуп башка унаа менен сузушсо, пешеходдон жоо жургунчуну сузсо, мас болуп унаа айдаса, опкосун колуна кармап алып жол эрежелери, ылдамдыкты чектеген жол белгилерин уруп ойнобой зуулдап унаа айдаса, кокустукпу ошолор?!
29.01.2018. 15:08 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
481
Катталган:
14-08-2017
Соӊку аракети:
12-06-2019 18:21
Жынысы:
Белгисиз
-1
Ар бир адам башка адамдардын омурун баалоону уйронушу керек... Эгер жогорудагы кыздын ордуна силердин бала-чаканар же жакындарынар каза болсо унаа сузуп, ошондо да жогорудагыдай кырсык, кокустук деп кол шилтеп коймок беленер?!!

Эгерде башка унаа силердин унаанарды сузуп, силер олуп калсанар, жакындарынар аза кутуп кайгырып отурса, куноолуу тараптан айыл аксакалдары ортого тушуп кокустук, кырсык деп ишти жаап салышса, бул да адилеттуулук болобу?;!
29.01.2018. 15:24 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
112
Катталган:
04-06-2013
Соӊку аракети:
04-06-2020 15:26
Жынысы:
Белгисиз
0
Too-tash, Аябай эле коп суйлоп койбодунбу?!
Болду эми!
Кудай сактасын,эч кимдин жакындары каза болбосун!Эч ким аза кутпосун ылайым!
Bayjigit83 түзөттү 2018-01-29 15:27:26
29.01.2018. 16:22 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
481
Катталган:
14-08-2017
Соӊку аракети:
12-06-2019 18:21
Жынысы:
Белгисиз
0
Bayjigit83, корсон кормоксон, уксан укмаксан болуп отурганынар учун да Кудайдын куттуу куну адам омурун алган жол кырсыктары орун алууда... Бир адам, 4 адам, 5 адам каза болду деген жанылыктарды коро берип эл конуп да бутту, как будто бул адамдар Африкада олуп жаткансып...

Качан ойлоносунар, качан ойгоносунар?!!

29.01.2018. 18:25 
Тайпасы:
Кыймылы жок
Комментарийлердин саны:
264
Катталган:
06-11-2013
Соӊку аракети:
14-03-2019 07:15
Жынысы:
Белгисиз
-2
Too-tash, кайсыл жерде болбосун , чын
эле аябай узун жазат экенсин . Лично мен окубай отуп кетип атам , эмне деп жазганыны .
1