super.kg logo
«Жылдын супер актрисасы» (Добуш берүү токтотулган)


Альбина Имашова, «Такебай»
52,8% (596)
Мадина Талипбек, «Делбирим»
17,5% (198)
Назбийке Айдарова, «Жамгырдан кийин»
10% (113)
Аделя Кадиева, «Апамды издеп-2»
6,8% (77)
Асема Токтобекова, «Такебай»
6,8% (77)
Шахзода Матчанова, «Мурас»
3,9% (44)
Тынара Абдразаева, «Мурас»
2,1% (24)

Жалпы добуш (1129)


Социалдык камсыздоо департаменти: "4 небересин жалгыз багып жаткан Мария Атабаевага азык-түлүктөн жардам бере албайбыз"

 

Курулуш башкармалыгынын дачалары айылында 4 небересин жалгыз багып жаткан пенсия жашындагы Мария Атабаевага Эмгек жана социалдык коргоо министрлигинин алдындагы Социалдык камсыздоо департаменти жардам бере албайт. Бул тууралуу бүгүн, 13-февралда мекеменин жетектөөчү адиси Жаныгүл Мелисбек кызы билдирди.

Эске салсак, буга чейин Атабаева жашоо шарты татаал экендигин, балдардын апасы таштап кеткендигин SUPER.KG порталына билдирген.

"Биздин департамент мыйзам негизинде иш алып барабыз. Эгерде 4 баланын апасынын паспортунун мөөнөтү бүтүп калса жардам бере албайбыз. Бирок ага карабай Сокулук райондук социалдык коргоо бөлүмүнө тиешелүү жардам берүүнү сунуштай алабыз. Мындан сырткары кырсыктан жабыркагандар боюнча иштеп жаткан комиссияга бул үй-бүлөнү сунуштайбыз", - дейт Жаныгүл Мелисбек кызы.

Маалыматка ылайык, короо сарайы талкаланган Атабаеванын үй-бүлөсүнө 20 миң сомдон ашык акчалай жардам берилиши мүмкүн.



 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 0 
Комментарийлер(10)
13.02.2017. 11:18 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
92
Катталган:
07-02-2013
Соӊку аракети:
13-12-2019 10:00
Жынысы:
Белгисиз
+6
20000 сом акча эмнеге жетет? Уялбайт экенбизда. Эми жанагы чогулган акча кандай болунот аны бир кудай билет.
13.02.2017. 11:59 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
7
Катталган:
09-04-2014
Соӊку аракети:
13-12-2019 13:46
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Жолдошумдун айылы.
+6
Ошончо элден тушкон жардамды эмне кылып жатасынар???
Короо жайы талкаланса 20мин алабы?
Кайра калыбына келтирип бергиле элдин акчасынан!
Ээй Мелисбек кызы кайсы мыйзамды айтып жатасын адамдын ичин откоруп?!

13.02.2017. 13:03 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
15
Катталган:
01-09-2016
Соӊку аракети:
18-11-2019 12:20
Жынысы:
Белгисиз
+6
Супер Инфо, ушул адамдын телефон номерин бергилечи. Биз Ислам Нуру медиа порталы ушул апага ЖАРДАМ беребиз деген элек. Ин шаа Аллах, жакында Москвадан Кыргызстанга барам. Срочно берип койсоңуз өтүнүч...
13.02.2017. 17:34 
Тайпасы:
Супермодератор
Комментарийлердин саны:
869
Катталган:
19-11-2013
Соӊку аракети:
13-12-2019 14:15
Жынысы:
Белгисиз
+1
Muhtaruulu, саламатсызбы? 0771 775 187 номери аркылуу байланышсаңыз болот.
13.02.2017. 13:38 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
284
Катталган:
10-08-2016
Соӊку аракети:
10-09-2019 18:18
Жынысы:
Белгисиз
+6
эээ элден айлансын дагыле баягы карапайым калк жардамга кылат
13.02.2017. 19:53 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1855
Катталган:
06-02-2012
Соӊку аракети:
09-12-2019 18:20
Жынысы:
Белгисиз
+4
Уйу музоосу менен олуптур уялсанар боло бир уй эле 45 же 50мин музоосу менен балким дагы туумакдыр,,уюунун сутун сатып жан бакчу экен,,бии уй келбеген 20мин эмнеге жетет 84 миллондун бир биллонун майып баласы учун берип койсонор чоон сооп болмок аны качан болуп элге бересинер????
13.02.2017. 20:06 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
88
Катталган:
14-03-2016
Соӊку аракети:
14-05-2018 09:00
Жынысы:
Белгисиз
+4
84 миллионду болуштуро албай убара болуп жатат да чондоор. Кандай кылсак эл билбей калат деп! Алдым жуттум ХХХ эртенки кунунорду ойлогула,жеген акчанар тешип чыгат силерди болбосо урук-тукумунардан бироону!
Модератор admin_portal түзөттү 2017-02-14 09:40:41
14.02.2017. 09:41 
Тайпасы:
Супермодератор
Комментарийлердин саны:
869
Катталган:
19-11-2013
Соӊку аракети:
13-12-2019 14:15
Жынысы:
Белгисиз
0
Alibek-0001, этика нормаларын сактаңыз!
13.02.2017. 20:08 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
88
Катталган:
14-03-2016
Соӊку аракети:
14-05-2018 09:00
Жынысы:
Белгисиз
+3
Жаныл мелисбек кызы коп ХХХ. ХХХ. Дагы мыйзам деп коет. Жакшы иш кылаарда баары мыйзам чегинде, жаман иш, уруулук,коррупуция кылганда мыйзам жок а!
Модератор admin_portal түзөттү 2017-02-14 09:41:14
14.02.2017. 09:42 
Тайпасы:
Супермодератор
Комментарийлердин саны:
869
Катталган:
19-11-2013
Соӊку аракети:
13-12-2019 14:15
Жынысы:
Белгисиз
+1
Alibek-0001, адамдын намысына шек келтирген билдирүүлөрдү калтырууга тыюу салынган. Оозеки эскертүү!
1